IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Yaris Cross получи повече мощност и модернизиран интериор

Градският кросоувър е оборудван и с подобрени системи за безопасност

Toyota обяви серия от актуализации за Yaris Cross в Европd. Градският кросоувър вече се предлага с по-мощно хибридно задвижване, като същевременно се възползва от повече технологии в купето, по-добра шумоизолация и подобрено оборудване за безопасност.


Toyota Yaris Cross


Започвайки с новата опция за задвижване, Hybrid 130 съчетава атмосферния 1,5-литров двигател с по-мощен електрически мотор, осигурявайки комбинирана мощност от 132 к.с. и 185 Нм въртящ момент. Увеличаването на мощността подобрява ускорението 0-100 км/ч, което вече отнема 10,7 секунди (подобрение от 0,4 секунди). В същото време кросоувърът от B-сегмента запазва водещата си позиция в сегмента по отношение на емисиите на CO2, средно между 103 и 122 г/км.

По-малко мощната опция Hybrid 115 остава налична със 116 к.с. и 141 Нм. Toyota продължава да предлага модела единствено във версии със задвижване тип самозаряден хибрид.


Toyota Yaris Cross


Външно обновеният модел запазва външния вид на своя предшественик, като към палитрата е добавен нов цвят Juniper Blue. Най-високото ниво на оборудване Premiere Edition се откроява със специалния цвят Urban Khaki, допълнен от съвпадащи интериорни акценти и свежи 18-инчови алуминиеви джанти.

Както Premiere Edition, така и GR Sport версиите използват подобреното хибридно задвижване, като последното включва по-спортна настройка на шасито, предоставена от Gazoo Racing.


Toyota Yaris Cross


В интериора отличителната характеристика е модернизираната технология. В зависимост от нивото на оборудване, има избор между 7-инчов или 12,3-инчов цифров инструментален панел, допълнен от 9-инчов или 10,4-инчов сензорен екран за информация и развлечения.

Мултимедийната система Toyota Smart Connect получава подобрения, като сега поддържа актуализации по въздуха и безжично свързане с Android Auto и Apple CarPlay.


Повече снимки на Toyota Yaris Cross 2024 ще видите в галерията:


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 11 месеца )
    Чета коментарите и припадам. Сравняват се Сандеро, лупото и тем подобни. Първо всичките са по бавни, разхода на гориво е по висок спрямо хибрида и не са автоматик. Дачия Дъстър само се предлага автомат и то само на предно. Та реално тъй имаме:Градски СУВ с опция за 4х4 и автомат със реален градски разход между 3.5 и 5 в много тежко задръстване. Извънградско със 130-140 със климатик 6,5-7л. натоверана.
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ти психично болен ли си, за да сложиш Тойотка и комфорт в едно изречение?
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 11 месеца )
    Чалгавагончестия, Тойота се търси заради комфорт и надеждност, не заради перформънс. Любимите ти немци така и не се научиха как се правят надеждни автомобили и затова сега бавно но сигурно се отичат в канавката. А драсканиците ти под статиите за Тойота будят единствено насмешка.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до 4 ( преди 11 месеца )
    ***, Дачия Сандеро Степуей, която е директен съперник на това японско недоразумение, ускорява за 11,1 с 90 к.с. турбо. Откога разправям, че Тойотка остана да се мери единствено с Дачия в Европа.
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И мравоядите ядат мравки. Несвързани факти ли ще си разменяме? Сравняваш най-бавният двигател на ФВ, който никой не купува, с най-бързия на Тойотка. Как си оценяваш интелекта, жълтоофилче?
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 11 месеца )
    До 1: Фолксваген Тайго с 95 коня бензин е 11.1 секунди 0-100км/ч. Но те *** вагончета като тебе първо пишат, после мислят.
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В града е важно ускорението 0-50. А именно там Тойотка е най-зле.
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До анонимен ( преди 11 месеца )
    Е, то ускорението до 100 е най-важната характеристика на една градска кола. При Тесла ускорението е важно също и при пикапите и камионите. Но, иначе Тойота разправяли смешки.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тойотка продължава да бъде шутът на автомобилния свят. Такива вицове и толкова често и от Шкумбата не сме чували. Значи подобрили ускорението от малко над 11 сек. до малко под 11 в свят, в който бавните коли са на 9-10 сек., а малка градска електрическа кола ускорява за 6 или по-малко?! УАУ! А какво направили с по-бевната версия? Оставили я на пазара! Имай милост, Тойотке, ще пукнем от смях!