IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Внесени по втория начин в Русия западни коли отказват да работят

Проблемът засегна европейски марки, сред които са BMW, Mercedes и Renault

Въпреки че голяма част от руснаците намират начин да прескочат забраните за внос на автомобили, техните коли дават различни проблеми, които вече не могат да бъдат оправени в повечето сервизи.


Russia service


Собствениците на автомобили, внесени в Русия чрез паралелен внос, са изправени пред случаи на блокиране на своите автомобили. Това най-често се случва при свързване към несертифицирано диагностично оборудване, съобщават източници в големите представителства и сервизиПроизводителите инсталират системи за сигурност, които обменят информация със сървъра на автомобилния производител и в някои случаи блокират превозни средства.

Блокирането може да възникне в резултат на обслужване в "гаражни" сервизи, русификация на интерфейса, подмяна на фърмуера или настройка.
Вече има документиран случай с BMW X3 от 2023 г., който не е официално доставен в Русия. В сервиз близо до дома на собственика, след свързване на диагностичното оборудване, всички икони за грешки на таблото светват наведнъж, след което колата закъсва и не пали. Когато я закарват при дилъра и я закачват към нормална диагностична апаратура, компютърът показва, че колата се е заключила сама, защото си е "мислила", че е открадната. Налага се пълна пренастройка в продължение на няколко часа, докато колата запали отново.

След такъв тип блокиране колите се превръщат в „недвижима собственост“, а собствениците се опитват да разрешат проблемите чрез официални дилъри.

0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    YTT ( преди 4 месеца )
    Не могат да произвеждат коли, следователно да започнат да купуват северокорейски, приятелски коли.
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Аз ( преди 5 месеца )
    Тая статия май е писана от Гошко от трети Г клас !!! *** !
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Иванов ( преди 5 месеца )
    Ко става , що руснаците се напъват за ,западни коли? Нали имат родно производство , нали китайските коли били най-яките. До преди войната , руснаците яко купуваха селскостопански машини от запад. Що? Нали имат ростелмаш, имат К700 ?
  • #6
    20 rate up comment 15 rate down comment
    iiiiii ( преди 5 месеца )
    Ще имам аз кола и ще ми я блокират ако сгафя нещо.Да си гарат скапани кошници.
  • #5
    36 rate up comment 51 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 5 месеца )
    Руснаците са свръх изобретателна нация...не вярвам нещо да ги спре...
  • #4
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Еджбж ( преди 5 месеца )
    Всички производители са маскари. Онези от Тесла заплашват да блокират пикапите си ако не слушаш, БМВ и МБ искат месечни абонаменти, изобщо купуваш си кола, ама не точно. По-скоро плащаш такса, за да я ползваш, но тя всъщност си остава под контрола на производителя. Ще минавам явно на тунинг ЕКУ-та, нищо че са по-малко ефективни, поне ще си е мое и "централния сървър" може само да ме гледа отдалече.
  • #3
    22 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ъъъъ, каква диагностика на кола набор '23? На моята се наложи първа диагностика на 5тата година...
  • #2
    26 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Разбирам един баровец, че като купува поръчкова S класа, не му пречи, че ще плати 10-20% отгоре на прекупвача, или че ще плати 3-дневна надница на някой да я закара до Казахстан за обслужване и ремонт. Ама този със споменатата Х3-ка, какво е очаквал?
  • #1
    61 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Нали руското е супер? Нали и китайското си е добре? Пък и са евтини. Къде се бутат със западни возила