fallback

Най-големият европейски завод на Volkswagen спира работа

Предприятието в Цвикау остана без двигатели за електромобили

Работата на завода на Volkswagen в Цвикау, Германия, който се смята за най-голямото предприятие на концерна, ще бъде спряна за три седмици. Както съобщава Autoevolution, това не се дължи на липса на търсене - компанията не разполага с достатъчно електрически двигатели за сглобяване на някои модели електрически автомобили.

По тази причина производството на няколко електрически кросоувъра ще бъде временно спряно. Сред тях са Audi Q4 e-tron, както и VW ID.4 и ID.5. Всички те са оборудвани с нов двигател с мощност 286 конски сили. Той се произвежда в завода за компоненти в Касел, който изпитва недостиг на компоненти.

Серийната версия на флагмана Volkswagen ID.7 за европейския пазар е оборудвана със същия нов агрегат. Лифтбекът се сглобява в завод в Емден и всички резервни запаси от двигатели ще бъдат изпратени там - на фона на нарастващото търсене на електрически автомобил Volkswagen не възнамерява да спира производството му. Паузата също няма да засегне ID.3 и Cupra Born, които са оборудвани със старата версия на двигателя с 204 конски сили.

Заводът в Цвикау се счита за най-голямото европейско предприятие на Volkswagen за производство на електрически автомобили. За неговата модернизация бяха изразходвани близо милиард евро, включително за осигуряване на възможност за производство на до 300 000 електрически автомобили годишно.

Това обаче не е първият път, когато заводът е спрян - в началото на октомври беше съобщено, че VW е бил принуден да спре производството поради слаби продажби на електрически превозни средства.

fallback
  • #11
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 1 година )
    От кога четящите Automedia се превърнаха в болни Путинопоклонници? Един болен тип даже бълнува, че частите идвали от Россия! Пфу
  • #10
    Solomon ( преди 1 година )
    Измислиците на Илон Мъск е крайно време да приключат.Тези електомобили са полезни само в някой много гъсто населен град зада мне тровят.Но да яхна буре с барут никога..Скоро се запали цял кораб и потъна с такива бурета
  • #9
    China Express ( преди 1 година )
    Началото на края.. Европа отдавна ритна бурето под краката си
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    Дългата ръка на Путин. А не, двойника му.
  • #7
    Дамян ( преди 1 година )
    Путинофилите вече трябва да се наричат чукчи понеже никой от тях не може да чете,а се опитват да пишат.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Как да не спрат работа като по -голяма част от хората не приемат е.л колите и не ги купуват. Не си струват пробег от 200- 300 км пробег. Да се замислят производителите и чиновниците от Брюксел.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Да се закрива тая грешка на човечеството
  • #4
    Гост ( преди 1 година )
    Няма търсене на електрокари?
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    Забрави да кажеш за водорода?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Китайците ако рекат са приключили Автомобилостроенето в Европа за две седмици. Чипове, електромотори, батерии, всички компоненти за тях са от там и Русия. Продажните евро депутати превърнаха Европа в още по-консуматорско общество. Направиха така, че в момента сме най-зависимия контингент.
fallback
Последни