Независимо с какво име свързвате този модел на Mitsubishi - защото през годините той може да се похвали с удивително голям брой различни имена в зависимост от версията, конкретния пазар и други фактори - това е един от най-забележителните седани на тази марка. Известен в Европа като Galant, автомобилът е истинска легенда в Япония, Нова Зеландия и куп други държави от далечния Изток - макар там през голямата част от времето да се подвизава под няколко други имена.
Всъщност от началото на 80-те до към края на 90-те Galant беше може би е дори най-добрият автомобил в гамата на Mitsubishi - макар и формално да не беше флагман в гамата на производителя. Флагманът Debonair Mk II имаше своите сериозни предимства, но и някои неоспорими недостатъци.
На първо място той изглеждаше като опит да се направи голяма кола на малка платформа. Докато Debonair Мk1 ефектно и естествено се преструваше на голяма кола, тази стратегия не проработи особено добре при неговия наследник.
Представеният на снимките модел, тук наричан Eterna, не се преструваше на по-голям автомобил, отколкото е в действителност, но за сметка на това има разпознаваем отдалеч дизайн, луксозен интериор и неразрушима техника. Моделът Eterna/Galant/Sapporo/Sigma/Magna в продължение на около две десетилетия показва най-доброто, на което е способна марката Mitsubishi.
Във всички свои генерации моделът е нестандартен и има свой собствен стил. Трудно е да го сбъркате с нещо друго, особено в по-скъпи версии като тази на снимките. Този пример е късен представител на петото от общо шест поколения и датира от 1989 г., която е последната година от моделния живот на автомобила за някои пазари.
Под предния капак има 2.0 V6 двигател, а салонът показва интересен пример за лукс по японски с меки сини плюшени седалки и куп електрически "джаджи".