Закъсняла или не, зимата вече е на прага - което означава, че идва времето и за смяна на гумите. Или поне за един по-обстоен преглед при онези шофьори, които са заложили на всесезонните гуми.
Дори и в простото напомпване на зимните гуми има някои нюанси, които, ако не им се обърне внимание, могат да доведат до предсрочното износване на гумите, да повишат разхода на гориво и да влошат пътното поведение на автомобила ви. Ето девет точки, за които трябва да се внимава.
Девет особености при помпането на зимните гуми (ГАЛЕРИЯ):
Като се вземе предвид температурата
В България обикновено сменяме гумите при температури над нулата. Но се предполага, че с навлизане на по-студени атмосферни фронтове налягането ще се променя. За всеки 10°C понижение на температурата, налягането пада с 0.1 бара. Можете да проверите това с помощта на манометър и да компенсирате.
В България обикновено сменяме гумите при температури над нулата. Но се предполага, че с навлизане на по-студени атмосферни фронтове налягането ще се променя. За всеки 10°C понижение на температурата, налягането пада с 0.1 бара. Можете да проверите това с помощта на манометър и да компенсирате.