fallback

5 неочаквано здрави коли за под 8 000 лева

От Hyundai до Volkswagen: на тези автомобили може и да им липсва блясък, но не им липсва ресурс

Покупката на 10- до 15-годишен употребяван автомобил си остава най-масовият избор на българите. Но подходът тук може да е много различен: някои търсят удобствата и "престижа" на премиум моделите. За други най-важно е автомобилът им да е надежден, безпроблемен и евтин за поддръжка. Тук предлагаме пет варианта за втората група - може би малко лишени от блясък, но за сметка на това просто устроени, с надеждни агрегати и проверени във времето. Разгледали сме модели, произвеждани между 2008 и 2013 година, и сме посочили диапазона, в който те се предлагат в българските сайтове за автомобилни обяви. Всяка от тези коли спокойно може да се намери за под 8,000 лева в момента в прилично състояние.       

Пет изненадващо здрави коли втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

     

 

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Най-забавно при първа точка. Финално изречение - най-добре е за ги избягвате. Демек не ги купувайте. А какво прави в класацията? Май си чешете езиците
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Здрави коли за 8 хиляди лева няма, няма и да има скоро. Да, преди години за 50к ойро човек като се пенсионира си взимаше Порше, сега аз 100к ойро Киа, ама била електричка, ама не знам си какво еми толкоз.
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    А преди 3-4 години, за тея суми се намираха Акорди и Пасати ...
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    "Покупката на 10- до 15-годишен употребяван автомобил си остава най-масовият избор на българите." - А вече ве да става и на немците и на датчаните.
  • #18
    Беден съм ( преди 1 година )
    Аз си купувам винаги 6-7 годишни премиум автомобили - хем цената не е баснословна, хем има останал живот в тях, да - ще сменя консумативи, може и някакъв по-сериозен ремонт да се извърши на мотор / скорости , но после поне знам ,че карам кола.
  • #17
    Камионджия ( преди 1 година )
    Имам Ford fusion+ 1.6 tdci, купен преди 7 год. на 90 х. Вече е на 210 хил. Перфектна кола за ежедневна употреба. Изобщо не е вярно че харчи масло, при условие че се кара с Тотал. Кастрол наистина го харчи. Лесен за обслужване и частите изобщо не са скъпи.
  • #16
    АДВОКАТА ( преди 1 година )
    Рено Флуенс с 1.5 dci Неочаквано здрав и евтин за поддръжка автомобил.
  • #15
    До Реално ( преди 1 година )
    Бъркаш ремапа с пушенето. Дизел може да чади, заради доста причини. Качествения ремап не увеличава чаденето. Понеже бензиновите с директно впръскване грааааам не отделят ФПЧ. Може да сравниш изпускателно уредба на дизел и бензин, откривай разликите...
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    От изброените само Мицубишито е кола. И бъркате 2 поколения. Изброявате двигатели, които се слагат в предишното поколение.
  • #13
    Тони ( преди 1 година )
    Баща ми кара Джета дизел 105 коня, 2014-та. Реално беше една от последните от поколението. Колата е на малко над 100к километра. Сервиз не е видяла. Въпреки, че далеч не е грижовен собственик, не е мръднала. За тези с превъртяния километраж не мога да коментирам.
fallback
Последни