Всъщност Fiat Uno беше истинска малка революция за своето време и се превърна в един от "виновниците" за това хората да започнат да гледат насериозно на малкия клас автомобили, защото със своите технологии и модерна концепция той беше сред първите малки модели, предлагащи нещо доста повече от добра пригоденост за градско шофиране.
И ако хечбекът беше супер често срещана гледка по пътищата на практически всички европейски страни в продължение на повече от две десетилетия, неговите версии комби, седан и купе бяха познати повече извън Европа, като конкретно Duna (седан) и Premio (купе) бяха популярни предимно в Латинска Америка.
И двата модела се произвеждат в огромни тиражи както в Бразилия, така и в Аржентина, като популярността им на тези пазари, както и в околните държави от Южна Америка, е огромна. Производството в Бразилия е от 1985 до 1995 година, а в Аржентина - от 1987 до 2000 година. В Аржентина Duna е най-продаваният модел нов автомобил от 1990 до 1995 година. През 1989 Duna 1.5 с 82 конски сили чупи няколко рекорда, изминавайки по магистралата Rafaela 25 000 км за 170 часа и 44 минути със средна скорост 148,4 км/ч.
Тук-там в Европа могат да се срещнат пристигнали на Стария континент по ведоми и неведоми пътища представители на двата модела - най-вече на Duna, каквито сме виждали неколкократно и по нашите родни пътища преди години. На част от снимките можете да видите чудесно съхранен екземпляр от най-ранните серии, преди няколкото фейслифта.