IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dodge обяви цените на новия си върхов двигател

Моторът на Challenger Demon 170 вече ще се предлага и за други модели

Dodge Challenger Demon 170 е най-мощният автомобил на марката с двигател Hemi, а с едва 3300 планирани за производство екземпляра и начална цена малко под 100 000 долара той ще си остане рядкост, достъпна за малцина. Скоро обаче сърцето на Demon 170 ще може да бъде поръчвано и за допълнително вграждане.


Challenger Demon 170


Технически погледнато, двигателят, известен като Hellephant C170, генерира 1025 к.с. точно както в Demon 170, а цената му е около 28 000 долара. За толкова пари на американския пазар може да се купи нова Mazda MX-5 Miata. 6,2-литровият осмак има принудително пълнене с механичен компресор. Ще има и малко по-слаба, но пък и под-достъпна версия с цена 18 995 долара.


Двигателят на Demon 170 не е единственото ново предложение от гамата на Direct Connection. Hellcrate Redeye също 6,2-литров агрегат, но има "само" 807 конски сили. Това е познатият двигател на Challenger Redeye и струва 12 995 долара. Има и Hellcrate Hemi в комплектация със 717 к.с. срещу малко под 10 000 долара.


Dodge Hemi

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Защо да са общи мощности? Те не са обществени, а са за лично ползване в дома, фирмата и дори на паркинга на който паркираш докато си на работа. Даже не е необходимо да връщат в мрежата. Както виждаш, изборът е между 2 пъти по 20 000 лв за фотоволтаици или 1,3 милиона лева за гориво. А първият питаше кога ще се избие разликата. Дори да си купуваш тока 2 пъти по-скъпо от дневна тарифа 400 000kWh по 50 ст. са 200 000 лв . Пак пестиш милион, а онзи с фотоволтаиците печели 160 000лв от тебе
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 5 месеца )
    Може но ти смяташ общи мощности а не лични мощности.А общите мощности са енергиен микс и не всичко там е фотоволтаика
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 5 месеца )
    Ахахаха режисьорчето на кратки комедии още не са го прибрали в диспансера и се вихри с 50% от коментарите под всяка статия!Къде си тръгнал да коментираш Challenger Demon, бе шмат ко!?!"Колко километра ще издържи"! Много повече от твоята въображаема електричка и 3Квч солари дето си си ги сложил"за глезотия"!Колко prost трябва да си обърнеш тема за култов двигател в kWh фотоволтаици?!?!Колко скучен и нищожен животец трябва да имаш да киснеш тук нон стоп и да се заяждаш с всички, бе психо!!!!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Разбира се тези фотоволтаици ще работят само за следващите 25-30 години трябва да ги смениш. Но пък ще произведат над 600 000kWh енергия излишъкът от която може да се ползва и за други цели в домакинството или на работното ти място, на местата на които си зареждаш автомобила. 40 000 км на година са под 2ч шофиране на ден.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    До 11. Вярно е, изглеждат много, но като сметнеш централната наистина е малка. За 40 хиляди километра годишно са необходими 8000kWh/год. Инсталирани 1kWp фотоволтаици генерират на година 1300kWh в България. На теория 6kWp произвеждат необходимата енергия, но разликата в добива през най-силния и слабия месец е 3-4 пъти, затова ще е необходимо поне два пъти по-голяма мощност. 20kWp са повече от достатъчни с голям запас и струват 20 000 лв - по-малко от горивото за една година на камарото.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 5 месеца )
    Мале мале. Тука искат 15 хил евро за реновиран 3литров битурбо дизел. В Америка си купуваш НОВ 6 литров Осмак с 800 коня за по малко пари. Местя се там. Пусна ми да живея в условията на еко - угодност и спестовност. Иска да живе ларж, на широко и нека да съм реднек и дебел ще стана даже. 6литра осмак с 800 коня няма да се озори да ме вози.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 5 месеца )
    2.16млн км са множко да но виж 1-1.5млн км ги прави без проблем с един двг.А ми ти при разход 18квтч на 100 км за тия хипотетични 2.16млн км ще си изразходил 388 800 квтч ел енергия тоест 390мвтч ел енергия една малка централа трябва да си имаш за целта
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    До 9. Ами нормално, като е минало 5000 км оттогава. Ако беше минало по 100 000 км на всеки 2,5 години, знаеш ли колко 2,5 години са минали от тогава 21,6 пъти по 100 хиляди километра , това Камаро трябваше да е на 2,16 милиона километра. Сигурно щеше да е с оригинален двигател и само бензин да са му наливали. При разход 20 на 100, ще е изгорило само 432 000 литра бензин на стойност 1,3 милиона лева по днешни цени.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 5 месеца )
    Хаха едно камаро 69-та как смяташ дали му се сменя двигателя на 5 години направи сметка от 69-та досега колко пъти по 5 години са минали отговора не е цяло число
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 5 месеца )
    Тесла S и Х запазват само около 90% от батерията след 300 000 км