Японската медия Best Car Web съобщава, че новото купе със задно предаване ще бъде пуснато като хибрид през 2025 г., а електрическата версия ще последва през 2026 г. Наред с това се твърди, че Lexus работи и върху наследник на суперспортиста LFA, чието задвижване ще бъде плъг ин хибрид с бензинов V8. Компанията работи и върху производствена версия на концепцията Electrified Sport, която означава, че през следващите години марката ще има общо три купета.
Наследникът на LC и RC ще ползва актуализирана версия на GA-L платформата със задно задвижване, която е в основата и на луксозната лимузина LS. Не е ясно какво хибридно задвижване ще използва - дали ще бъде 3,5-литровият V6 на текущия LC 500h с неговите 264 кВт или 3,4-литровият туин-турбо V6 хибрид на Toyota Tundra и Sequoia, който разполага с внушителните 326 кВт и 790 Нм.
Друга възможност е новият 2,4-литров четирицилиндров хибрид с турбокомпресор на Toyota, с 243 кВт и 630 Нм. Още по-мощен 2.4T хибрид се намира в Lexus RX 500h F Sport Performance, където мощността е 273 кВт. Съобщава се, че великолепният 5,0-литровият V8 с атмосферно пълнене на сегашните LC 500 и RC F ще излезе в пенсия.