Засега Hyper Force е само концепция, но дизайнът на този автомобил изглежда повече от убедително. 1000 кВт (1341 конски сили) електрическа мощ, насочена през усъвършенствана система за задвижване на всички колела, мускулеста визия, ненаподобимите кръгли задни светлини... колата изглежда като готов електрически GT-R на бъдещето.
Nissan казва, че Hyper Force има два режима на задвижване, наречени "R" и "GT". Изработен от въглеродни влакна и разработен съвместно с Nismo, екстериорът изглежда като смесица от състезателен автомобил и космически кораб.
Интериорът изглежда футуристично и напомня на компютърна игра от типа Gran Turismo. И нищо чудно, защото графиките на дисплеите около водача са дело на на GT Polyphony Digital. В режим „R“ кокпитът свети в червено и дисплеите са настроени така, че да минимизират разсейването на водача. Четири екрана около волана показват показателите на автомобила, от температурата на гумите до разпределението на мощността. В режим „GT“ и осветлението става синьо, а екраните се фокусират върху инфо-развлекателната система.
Функциите за активна безопасност традиционно не са фокус в GT-R, но Hyper Force разполага с LiDAR сензор за усъвършенствано автономно шофиране по обществен път... или писта. Nissan също така добавят, че Hyper Force разполага както с добавена реалност (AR), така и с виртуална реалност (VR).
„Когато автомобилът е спрял, водачът може да използва специална каска за VR, която позволява навлизане в "геймифицирано" шофиране, допълнено с режими, които позволяват състезания срещу хронометъра или онлайн състезатели“, казва компанията.
Японският уебсайт Best Car Web казва, че следващият GT-R, вероятно носещ означението R36, ще дебютира през 2028 г. Вместо шестцилиндров двигател с турбокомпресор, японската медия твърди, че следващият GT-R ще има електрическо задвижване и твърдотелна батерия. Очаква се задвижването да бъде на всички колела, като се има предвид, че сцеплението, осигурявано от двойното предаване, се е превърнало в основна част от характера на GT-R.