IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan загатна с какво ще замени GT-R

Hyper Force разчита на електрическо задвижване с 1341 конски сили

Засега Hyper Force е само концепция, но дизайнът на този автомобил изглежда повече от убедително. 1000 кВт (1341 конски сили) електрическа мощ, насочена през усъвършенствана система за задвижване на всички колела, мускулеста визия, ненаподобимите кръгли задни светлини... колата изглежда като готов електрически GT-R на бъдещето.


Nissan Hyper Force


Nissan казва, че Hyper Force има два режима на задвижване, наречени "R" и "GT". Изработен от въглеродни влакна и разработен съвместно с Nismo, екстериорът изглежда като смесица от състезателен автомобил и космически кораб.

Интериорът изглежда футуристично и напомня на компютърна игра от типа Gran Turismo. И нищо чудно, защото графиките на дисплеите около водача са дело на  на GT Polyphony Digital. В режим „R“ кокпитът свети в червено и дисплеите са настроени така, че да минимизират разсейването на водача. Четири екрана около волана показват показателите на автомобила, от температурата на гумите до разпределението на мощността. В режим „GT“ и осветлението става синьо, а екраните се фокусират върху инфо-развлекателната система.


Nissan Hyper Force


Функциите за активна безопасност традиционно не са фокус в GT-R, но Hyper Force разполага с LiDAR сензор за усъвършенствано автономно шофиране по обществен път... или писта. Nissan също така добавят, че Hyper Force разполага както с добавена реалност (AR), така и с виртуална реалност (VR).

„Когато автомобилът е спрял, водачът може да използва специална каска за VR, която позволява навлизане в "геймифицирано" шофиране, допълнено с режими, които позволяват състезания срещу хронометъра или онлайн състезатели“, казва компанията.


Nissan Hyper Force


Японският уебсайт Best Car Web казва, че следващият GT-R, вероятно носещ означението R36, ще дебютира през 2028 г. Вместо шестцилиндров двигател с турбокомпресор, японската медия твърди, че следващият GT-R ще има електрическо задвижване и твърдотелна батерия. Очаква се задвижването да бъде на всички колела, като се има предвид, че сцеплението, осигурявано от двойното предаване, се е превърнало в основна част от характера на GT-R.

0 от 500
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    отврат ( преди 5 месеца )
    Когато автомобилът е спрял, водачът може да използва специална каска за VR, която позволява навлизане в "геймифицирано" шофиране.. вече почнаха да се излагат с тия простотии - ел. тролей с нищо общо като вид с Нисан
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Красиво, но електрическо...