fallback

EQS се оказа проблем за дилърите на Mercedes-Benz

За разлика от класическата S-Class, електрическата версия не се приема от клиентите

Гамата електромобили EQ на Mercedes-Benz изглежда отговаря на всички изисквания за луксозно електрическо превозно средство, но продажбите определено не вървят, като това се отнася най-вече за флагманския седан EQS. Според Automotive News на дилърите на марката в САЩ са им нужни средно 82 дни, за да продадат EQ-модел и това се превръща в проблем.

За сравнение електрическите коли на конкурентите BMW и Audi се продават съответно за 38 и 46 дни, а средният показател за луксозния сегмент е 57 дни. Според дилър на германската марка проблемът е, че EQS няма същата привлекателност за клиентите както бензиновата S-Class.

„Нашите коли трябва да са такива, които хората искат да купуват. S-Class се радва на добра лоялност сред клиентите, но EQS определено не е нещо, което повечето хора искат да притежават“, обяснява търговецът.

Проблемът не е само в брандирането. Същият дилър разказва, че електрическите модели продължават да пристигат, независимо дали хората ги искат, но в същото време цените им са твърде високи. Това обаче беше оспорено от шефа на Mercedes за САЩ - Дмитрис Псилакис, който беше категоричен, че Mercedes-Benz е луксозна марка и няма как цените да моделите да се сравнят с тези на други производители.

В случая големият проблем е лизингът, като дилърите настояват Mercedes да намали лихвения си процент за електрическите модели, а не да свали цените им. Точно това прави Tesla със своите електрически превозни средства като Model 3 и Model Y, които се радват на все по-голям интерес от страна на потребителите.

fallback
  • #31
    MythBuster ( преди 1 година )
    "как с лека инвестиция (на цената на кола на старо) си на далавера с тока дори." Това съм го пропуснал! За човек който кара автомобил за 3000 лв колкото ми е инвестицията в фотоволтаици, вероятно инвестицията му се струва колосална и непостижима за обикновения човек, но защо се опитвате да говорите за бъдещето на автомобилната промишленост на база поглед от терасата и бюджет от 3000 лв за автомобил и смятате че 99% от клиентите на нови автомобили са като вас.
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    Като правиха кола за китайски милионери не им мина през акъла, че когато там спрат да я купуват и край.
  • #29
    MythBuster ( преди 1 година )
    Напротив. Говоря с цени на фотоволтаици и инвертори, както и с годишен добив за инсталиран киловат ПИК като даже прави разлика между добива в Германия и добива в България спрямо това за къде правя сметките. Споделям абсолютно всички цифри и от къде съм ги взел и на база на тях правя изчисленията. Ти можеш ли да кажеш същото за своите ВЯРВАНИЯ? Кажи по евтино РЕШЕНИЕ за добив на енергия? Можеш ли или ще си замълчиш? Не можеш, но ще обиждаш, познах ли? Познавам ви добре, повече от вас самите!
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    27, а не, а ти не вярваш и не проповядва; по цял ден глупости - тип каква далавера са фотоволтаиците? Как сметките ти са базирани на 100% слънце 7/ 24/ 365 и как с лека инвестиция (на цената на кола на старо) си на далавера с тока дори.. че милиони ще направиш... Здраво си стъпил на земята? Колега, *** се прегледай...
  • #27
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Митиен, опрделено живееш в някой паралелен свят и си скъсал с очакваниятя и реалността. Останалите ти писания е излишн да се коментират. Имаш (личностни) проблеми" досега никой не е успял да ми докаже това защото при всеки опит се вижда как вие ВЯРВАТЕ В НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА, като евтин водород, евтино синтетично гориво, перпето мобиле и други подобни чудеса противоречащи на физическите закони и аз според вас съм ненормален защото не вярвам в тях както правите вие. Това всъщност е комплимент за мен.
  • #26
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Идеята че ЕЛ е екологичен е базирана на това, че с постигане на много км ЩЕ НАВАКСА - тоест ако приемем парадигмата на малкия пробег - ел винаги ще бъде по-мръсен от малък ДВГ, с ограничен пробег :)"Хайде Добро утро, след доста години обяснения най-накрая сам стигна до моя извод, че за в градовете електрическата е абсолютно безпредметна на този етап, докато не започнат да произвеждат по-евтини и по екологични батерии. С тях трябва да се завърши, а не да се започне прехода към електричество.
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    "И извинявай ама екологията е да не караш, а не да караш повече :D" това са си твой вярвания, точно както вярваш че ограничението на използване на енергия винаги води до по-мизерно съществуване. Например че ако замениш 10 kW печка на въглища с 5 kW климатик който отделя 20 киловата топлинна енергия, ще е по-мизерно защото си ограничил двойно употребяваната енергия, въпреки че във втория случай ще пукнеш от жега през 24 часа, за разлика от печката която гори 12.
  • #24
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    МитЕ, нещо не разбрах, кое струва повече и защо? И извинявай ама екологията е да не караш, а не да караш повече :D Идеята че ЕЛ е екологичен е базирана на това, че с постигане на много км ЩЕ НАВАКСА - тоест ако приемем парадигмата на малкия пробег - ел винаги ще бъде по-мръсен от малък ДВГ, с ограничен пробег :) Твоето Ел става чисто след 100 хил км (примерно)... но само ако аз също мина 100 хил км с двг ;) П.С. разликата м/у малко ДВГ и голямо ЕЛ ще е повече от 100 хил... мнооого повече!
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Митиен, опрделено живееш в някой паралелен свят и си скъсал с очакваниятя и реалността. Останалите ти писания е излишн да се коментират. Имаш (личностни) проблеми
  • #22
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Ако караш много взимаш дизел. Ако караш малко взимаш бензин. Ако караш градско взимаш ел. Всяко си има предимствата"Ще ми обясниш ли екологичните или икономическите предимства на Малък градски електромобил, който струва два пъти повече от бензиновия и минава по 5000 км на година? Пак обърна екологията и икономиката с главата надолу. Могат да се пестят както пари така и вредни емисии само с електромобили, които минават по много километри на година.
fallback
Последни