IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето какъв ще бъде новият флагман на Lancia

Фастбекът Gamma ще използва платформата STLA Medium и ще се произвежда в Мелфи

До официалния дебют на новия флагман на Lancia има още малко време, но компанията пуска на части информация за него. И вече някои факти могат да бъдат потвърдени със сигурност.


Lancia Pu+Ra HPE Concept


Досега беше известно, че Lancia Gamma, както ще се казва бъдещият модел, ще се произвежда в завода в Мелфи (Италия) заедно с 4 други автомобила на Stellantis Group, изградени на същата платформа STLA Medium. Следователно се очаква пробег с едно зареждане от около 700 км.

Сега италианският производител разкрива подробности за размера и стила на каросерията. Новият флагман ще бъде дълъг 4,7 метра - колкото BMW 3-Series, но ще получи каросерия фастбек, което ще го доближава до Citroen C5-X. Това не е класически седан, а нещо като голямо купе с висок заден капак, осигуряващ по-лесен достъп до багажника.


Lancia Pu+Ra HPE Concept


Все още не е известно какви дизайнерски решения ще получи новата Lancia Gamma, но със сигурност някои детайли ще бъдат взети от концепцията Pu+Ra HPE (на снимките), като се започне от предницата със специфично осветление, което е почит към моделите на Lancia от миналото.

От представения преди време прототип бъдещият модел ще получи и интериора. Не бива да се очакват много специални седалки, тъй като амбицията на дизайнерите е да пресъздадат всекидневна, но на колела. Автомобилът ще предлага високо ниво на комфорт и внимание към всеки един детайл, тъй като Lancia попада в премиум-гамата на Stellantis заедно с DS и Alfa Romeo.


Lancia Pu+Ra HPE Concept


Оборудването на салона трябва да включва специално проектирана тапицерия, централна конзола и усъвършенствана информационно-развлекателна система.

Както вече стана ясно, новата Gamma ще се сглобява във фабриката в Мелфи заедно с SUV от марката DS и новото поколение на Jeep Compass. Всички модели са базирани на платформата STLA Medium, създадена да побира както електрически двигатели, така и термични агрегати.


0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    /:\ Lancista /:\ ( преди 5 месеца )
    Брутална!
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Успех ще има единствено ако е под цената на 3-ката. Но ако гони цената на лусид тогава ще продадат 2-3бройки
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Тифозо ( преди 5 месеца )
    Еее италианците пак се изявиха с дизайн. БравоСпоред мен поне в Европа ще има голям успех.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 5 месеца )
    Това вече е един наистина впечатляващ ЕВРОпейски дизайн на най-високо естет.ниво, който със сигурност грабва окото и те кара да се обърнеш след преминаването му . . .
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    А ти къде видя да съм писал такова нещо?
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 5 месеца )
    Ти си пълен клоун.Хаха значи гаражна компания като тесля може а 100 годишния не може и що
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Надежда тука всяка остави. Ако едно време беше трудно да стартираш с нова марка автомобили и дори старите трудно оцеляваха, то разработката на електромобили създаде много нови компании, които успешно се борят със 100-годишните. Вместо да се измислят нови марки и модели е много по-разумно да се изтупат от праха добре познати марки и модели. Така че това е само началото. За стогодишните ще става все по-трудно, защото освен с нови технологии ще се борят и с нови марки за пазарен дял.
  • #1
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 5 месеца )
    По-добре да си я държат умряла