IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW също преминава на зареждането на Tesla

Баварският производител получава достъп до мрежата Supercharger през 2025 г.

Още един производител на автомобили приема стандарта за зареждане NACS на Tesla в САЩ и Канада ще има достъп до мрежата Supercharger от началото на 2025 г. Това е BMW Group, който обяви, че ще присъедини към автомобилните компании, които ще възприемат стила на щепселите на Северноамериканския стандарт за зареждане (NACS), подкрепян от Tesla в електрическите и електрифицираните превозни средства, които марката продава в Северна Америка.


BMW


Това означава, че от началото на 2025 г. превозните средства, продавани от BMW, Mini и Rolls-Royce, ще идват от фабриката с възможността да използват същите станции за зареждане като превозните средства на Tesla. В допълнение, те ще могат да намират местоположения на Supercharger чрез дисплея на превозното си средство, а собствениците ще могат да извършват свързани плащания чрез приложението на своята марка.

„С шест напълно електрически модела BMW, MINI и Rolls-Royce, които сега се предлагат на пазара в САЩ, и с още много други, основният ни приоритет е да гарантираме, че нашите шофьори имат лесен достъп до надеждно и бързо зареждане - каза Себастиан Макенсен, президент и главен изпълнителен директор на BMW за Северна Америка. - Това споразумение е последното в нашите дългогодишни и постоянни усилия да разширим възможностите за зареждане за нашите клиенти, докато продължаваме по пътя към електрификацията.“

Решението засяга само превозни средства, продавани в САЩ щати и Канада. В Европа щепселът в стил Комбинирана система за зареждане (CCS) ще продължи да се използва от баварския производител, тъй като използването му е задължително за удобство на клиентите.

BMW Group се присъединява към няколко от своите конкуренти и бавно растящото мнозинство от автомобилни производители, които планират да приемат щепсела NACS за своите електромобили в близко бъдеще. Ford беше първият автомобилен производител, който обяви, че ще приеме стандарта за зареждане на Tesla, а по-късно се присъединиха GM, Rivian, Volvo, Mercedes, Nissan, Jaguar, Hyundai Group и др.


 

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Скорост ( преди 1 година )
    Има ли разлика в скоростта през този щепсел? Някъде четох че е по-слаб или не може да зарежда супер бързо примерно 200 +
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 8: Кухчо, никой никога не е виждал V2X през NACS. А спецификацията я пишат същите, дето бяха "решили" автономното управление през 2019. Само пълни шамандури могат да им вярват.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 5 ( преди 1 година )
    Москвич из Ушанков, отново лъжеш на 100%. Стандартът NACS поддържа V2x. Описано е в точка 4.6 от функционалната му спецификация. Това че В МОМЕНТА автомобилите на Тесла не се възползват от тази му фунцкионалност, показват единствено, че ти си мега голям неостряк.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "бавно растящото мнозинство от автомобилни производители" - Колко да е бавно, като за по-малко от половин година привлякоха над 90% от марките, предлагащи електромобили в САЩ? Мачът вече е свирен. Само остана Тойотка да го обяви със засрамен поглед, да им се посмеем хубаво и да продължим да си гледаме живота.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 1 година )
    Напълно невярно е, че стават зависими. Точно обратното. Стандартът е отворен. Веднага, след като Форд и ГМ обявиха преминаването, втората най-голяма мрежа в САЩ - Electrify America - обяви, че ще добави NACS щепсели към съществуващите си колонки.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Настъпват мотиката дружно. NACS стандарта на големите "иноватори" Тесла не поддържа V2G.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    Паяка му се смяха, плюха, одумваха, а той тихо си плетеше мрежичката и си казваше: спокойно, вие ще ми кацнете на дeдовия..
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Зарядната мрежа на Тесла е нечовешко предимство пред всичи други! С софтуер и оптимизации на батерията теоритично може и да ги настигнат, но тук не! За Щатите говоря, в ЕУ има наченки на нещо, въпреки че е слаба работа:)))
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    q ( преди 1 година )
    Абе те да свикнат на хубавото пък нека да ги откажат. Все пак става въпрос за САЩтам е важният пазар за BMW, също и Китай де.
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    От една страна е супер за Тесла - всички ще стаат зависими от мрежите им, а знаем, как са корпоративните дронове - що може да спестят два лева, ще рискуват следващите 20 години. От дурга страна, ако прекалено много компании, а следователно и клиенитите им танат силно зависими от мрежите на Тесла, някой пправителствен дрон, може да реши да "регулира" мрежата и да ги попрецака лека.