IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai пуска специален Ioniq 5 за 100-годишнината на Walt Disney

Версията Platinum Edition ще излезе в ограничен тираж от 1000 бройки

Hyundai се присъединява към честванията на 100-годишнината на Disney с ново специално издание на модела Ioniq 5. След като се появи за първи път като концепция на автомобилното изложение в Ню Йорк през 2023 г., Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition пристигна като сериен модел по време на Dancing with the Stars.


Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition


Електрическият хечбек е резултат от партньорството между южнокорейския автомобилен производител и Walt Disney. Някои от ексклузивните щрихи, които колата получава, включват Gravity Gold матово покритие на екстериора, джанти, които черпят вдъхновение от света на Disney, както и Disney100 екстериорни емблеми и лого на седалките, вдъхновено от Disney, декоративни ленти на предните и задните врати и тематичен за Disney начален екран при запалване на колата.


Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition


Лимитираната серия трябва да бъде пусната в продажба в началото на 2024 г. и Hyundai планира да направи само 1000 бройки от нея. Автомобилът е част от обширната 360-градусова интегрирана маркетингова кампания на Hyundai, която включва реклами, събития, ново съдържание и мърчандайзинг, всички предназначени да отпразнуват 100-годишнината на Disney.

Disney100 е целогодишен празник, който ще предостави на феновете и семействата от всички възрасти възможността да преживеят своите скъпи спомени от Disney и да създадат нови стоплящи сърцето истории, казват двете компании.


Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition


„Сътрудничеството на Disney с Hyundai върху Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition демонстрира тясното, творческо партньорство между нашите две марки“, коментира Андрю Месина, старши вицепрезидент по продажбите в Disney. „Докато празнуваме 100 години от създаването на компанията Walt Disney, ние продължаваме да демонстрираме силата си като лидер в съдържанието и как марките могат да бъдат част от нещо прекрасно заедно с нас.“

0 от 500