Електрическите хиперколи завинаги промениха концепцията за това какво означава наистина смъртоносна мощност и спираща дъха динамика по обществените пътища. Пример за това е Lotus Evija, която развива 2000 к.с. и вдига 300 км/ч само за 9 секунди. Как се справят обаче хибридите модели от този клас в сравнение с електрическите? В следващата галерия отдаваме почит на някои от най-емблематичните спортни коли на планетата, използващи електрическо подкрепа.
Най-готините хибридни хиперколи (ГАЛЕРИЯ):
Шведската компания Koenigsegg съвсем основателно нарича своите творения „мегаколи“. Gemera е мега-машина като характеристики и набор от конструкторски решения, като спокойно може да бъде определена като един от най-необичайните автомобили на света.
И с право - къде другаде може да се види 2,0-литров двигател с TFG (Tiny Friendly Giant) с технология FreeValve (вместо разпределителни валове се използват пневматично-хидроелектрически задвижващи механизми) и сух картер? За тези, за които това не е достатъчно, трябва да обърнат внимание на модификацията с 2300 к.с., разчитаща на 5,0-литров V8.