fallback

Собственик на Tesla получи шокираща сметка за ремонт след „шофиране под дъжда“

Шотландец трябва да плати 20 000 евро, тъй гаранцията не покрива наводнената батерия

Собственици на Tesla Model Y от Шотландия ще трябва да платят 17 374 британски лири (20 094 евро), за да сменят батерията на своя електромобил. Причината за ремонт е шофиране при лошо време, твърдят шотландците, цитирани от изданието Edinburgh Live.

Джони Басигалупо и Роб Хъси разказват , че проблемите с кросоувъра са започнали, след като са излезли да вечерят по-рано този месец. Времето в Единбург било дъждовно, но електромобилът стигнал без проблеми до ресторанта. На връщането обаче Model Y отказал да запали.

Двамата чакали 5 часа, за да дойде камион за теглене от поддръжката на Tesla, като самата комуникация с представителя на компания се оказала много трудно. В крайна сметка електромобилът е бил прибран в 1 часа сутринта, а още същия ден от сервиза се обадили, за да съобщят, че батерията е повредена.

„Обясниха ми, че в батерията е влязла вода и това не се покрива от гаранцията на самата батерия, която е за 8 години, както и че ремонтът ще струва около 17 000 лири. Просто бях шокиран", разказва Джони Басигалупо.

Собственикът допълва, че е очаквал сметка за около 500-1000 лири в най-лошия случай. Той успял да се свърже с мениджър от компанията по телефона, за да поиска обяснение за голямата сума.

„Той ми каза, че в батерията има вода поради факта, че времето в Шотландия е толкова лошо. Това беше проблемът - обясниха, че вината не е непременно моя, но и че Tesla не трябва да плаща по гаранцията. Това е просто нелепо", казва още Басигалупо.

Той и партньорът му признават, че за някои части от Шотландия през миналата седмица е било издадено предупреждение за лошо време. Това обаче е нещо нормално за района на Единбург. Басигапуло е категоричен, че случилото го кара да се съмнява в решението си да купи Tesla.

„Попитах човек от фирмата, дали това означава, че колите на Tesla да негодни за използване в Шотландия, но не получих отговор. Ако знаех, че обслужването и отношението към клиентите ще бъде толкова лошо, вероятно нямаше да си купя колата изобщо", разказва още собственикът.

fallback
  • #27
    Бисер ( преди 11 месеца )
    АМ Тракия... На 1 тесла същият модел и свърши тока...колата умря... Шофьора отвори вратата, слезе, затвори я и се счупи прозореца, защото няма ток да го прибере 2 см при затваряне... Отделно 4 те гуми блокираха... Няма качване на камиона, да се закара до станция за заряд.. Колички, на 4 те гуми, пълен кошмар....сваляне пълен кошмар.. Самата кола е пълна простащина която не знам дори защо я налагат... Не рекламират.. Никога не бих си купил такъв наистина проблем..
  • #26
    Пропов ( преди 1 година )
    Има си съд за такива неща. Отказват ти гаранция, фабричен или произодствен дефект - съд. Без значение фритюрник ли е или Тесла, което си е пак фритюрник ама по скъп. Та всеки дилър знае как ще се развият нещата ако се стигне до съд. Затова като им се обади адвокат и почват да стават много мили, учтиви и сговорчиви. Защото когато колата не пали, трябва да се запали *** на дилъра. Никаква милост за тия нагли тарикати!
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    Напълно си го заслужава, защо си е купил такава играчка от която явно и не разбира а и инвеститорите на тази компания трябва да печелят, не тези които си я купуват!
  • #24
    Bay Hoy ( преди 1 година )
    "На връщането обаче Model Y отказал да запали."Определено няма да запали... Сигурно и преди ремонта не е "палила" !!!Просто, защото ако се запали ще изгори !
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вече цял ден след новината тук, все още я няма в никое сериозно издание. В средно сериозните поне се споменава, че от Тесла са заявили че за такава повреда автомобилът трябва да е стоял доста време под вода и ще разследват, преди да дадат окончателната си оценка дали това е гаранционна повреда или клиентът ще трябва да плати ремонта. Информация която са "забравили" да споменат тук. Не че нещо но миналия месец и в България се случи да превали по изключение. Капна малко дъжд в Царево.
  • #22
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Демек, все една Тесла трябва да е минала през локва и да не замине батерията."Не е само една, А доколкото знам 100% от автомобилите минават през 40 см дълбока локва още преди да излязат от фабриката. Поне в Китай е така, както се вижда на клипа. Тестовете са след първата минута https://youtu.be/WUDlHNQ-aTA
  • #21
    Лудория ( преди 1 година )
    Да не споменавам, че автомобилите се тестват при различни пътни и климатични условия. Демек, все една Тесла трябва да е минала през локва и да не замине батерията. Така че надали е точно описаното в самия материал и странните идеи на коментиращите...
  • #20
    Лудория ( преди 1 година )
    Като вали е нормално да има локви и да караш през тях. Като вали сняг е нормално да караш през киша и мизерия. Колата е да бъде карана през всичко, което има на пътя. Разбира се, има коли, дето не са за това, ама те са класики, ретро и подобни неща, а не автомобил излязъл от завода преди година или две. Аз Клио-то си карах до дълбочина на водата 40-ина см. без проблем. Значи, ако имам Тесла, трябва да следя каква е прогнозата за времето и да видя дали има дупки по пътя, дето ще се напълнят?!
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    да се возиш на индукционене котлон не е добра идея
  • #18
    MythBuster ( преди 1 година )
    15. хвалиш ли се, че напоследък все за там разправяте все едно сте на глокорт?
fallback
Последни