IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Този SUV има интериор на космически кораб и повече мощност от Ferrari

Електрическият IM LS6 разполага със 787 коня и струва 39 000 евро в родината

Бихте ли искали да карате кола, която прилича на космически кораб, има дигитално табло с диагонал 41,8 инча и правоъгълен волан? Преди няколко години този въпрос беше задаван на посетителите на автомобилна изложение, които имаха възможност да видят наживо една футуристична концепция с големи екрани и без волан.


IM LS6


Сега тази футуристична мечта се превърна в реалност. Това е новият IM LS6, който е поредният електромобил от Китай, търсещ място под слънцето.Това е спортен електрически SUV на компанията IM Motors с огромен екран на арматурното табло. Той се състои от 15,5-инчов дисплей пред водача и допълнителен 26,3-инчов пред пътника. Така се получава един общо 41,8-инчов екран.

Производителят твърди, че това е най-дигиталната кола, като има и трети голям вертикален сензорен екран, от който се управляват климатика, информационно-развлекателната система и управлението на всички контроли на автомобила.


IM LS6


Ефектът е като от попадане в космически кораб, като той се засилва и от волана. Моделът се предлага с класическо устройство, което е сплескано в долната си част, но има и опция за правоъгълен волан в стил щурвал на самолет. Така IM LS6 попада в компанията на Tesla Model S Plaid и Toyota bZ4x (от 2024 г.), като и Lexus RZ, които получават същия инструмент за управление.

Освен всичко друго, китайският SUV предлага и сериозни характеристики. Топ-версията на IM LS6 разполага с два електромотора, осигуряващи задвижване на четирите колела. Мощността им е 787 к.с., което е повече от Ferrari Purosangue с неговия бензинов V12 двигател, развиващ 725 к.с.


IM LS6


Това позволява на електромобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди и за развие максимална скорост от 252 км/ч. Батерията с капацитет 100 кВт/ч осигурява пробег от 702 км по китайския цикъла CLTC. Предлагат се и две по-слаби версия, като едната също е с два електромотора с 515 к.с. и пробег 750 км. Вариантите с един двигател и задно задвижване са два - базов с 314 к.с. и по-мощен - с 340 к.с.

Производителят на този електромобил - IM Motors, е компания, създадена от съвместно предприятие между държавните SAIC Motor, Zhangiang Hi-Tech и китайския гигант за електронна търговия Alibaba Group. Цените на IM LS6 варират от 230 000-300 000 юана (30 000-39 000 евро), като IM LS6, както и седанът LS7, са достъпни само за вътрешния пазар.


Още снимки на футуристичния SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сизиципин ( преди 6 месеца )
    Искам китайката да и направя едно хубаво дете със сини очи до сега не съм виждал чайна с сина очи
  • #9
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Mente in China ( преди 6 месеца )
    Дайте в детайли сега краш теста за д се посмеем.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    E ( преди 6 месеца )
    Ако идва с шофьоркатакупувам :)
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 6 месеца )
    Чук, само дето в европа няма да струва 39к , нали урсула фондер лайн ще разследва защо са толкова евтини...С тези параметри и цена, визията не е лоша, само качеството ме притеснява, но няма конглокенция.
  • #6
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Пропов ( преди 6 месеца )
    Ако колата е добра щото има гооолееем таблет вътре и електромотор с ххх коня, то не разбирате от коли. Балъците са много, затова съществуват такива автомобилни балони. Купувайте бе, премуим за 30 , 40 хил евро с 800 коня и 40 инчов таблет. За тази цена, обаче е спестено от всичко което не виждате. Ама то невидимото ще почне да се обажда и ще го видите като почне да не работи. И едни цени за ремонти ще видите и те ще се повтарят и потретват. Евтиното излиза скъпо и през г.ъ.з.ъ.
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Жжжжэф ( преди 6 месеца )
    Не мога да си представя да карам кола с не кръгъл волан.
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    И.а. ( преди 6 месеца )
    Прилича на Порше макан малко. Повечето хора ги харесват но явно се притесняват за обслужването, части и кой ще ги ремонтира и за това се допират до традиционните немски и френски. Кефи ме че вече се карат и доста американски коли.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Епископ ( преди 6 месеца )
    Попа единствено ще опее недоразумението България и то много скоро
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ха ха ( преди 6 месеца )
    Всичко е много хубаво. Проблема с китайските компании е, че не е ясно колко дълго ще просъществуват. Пазара в Китай е много динамичен и е често срещано събитие собствениците на компанията да се сменят, т.е. да се препродава компанията.
  • #1
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Мдаааа ( преди 6 месеца )
    Някой да викне попа за немските и френски производители. Коя ръбеста марка ще има силите да излезе срещу това. Марки 2-ра и -3-та класа като Шкодилака и Ситроен направо по една свещ и некролог.За тойота едно опело също и да се приключва. Ако оня японски откачалник има акъл моментално да купи тази фирма (ако има още пари) и да започва серийно това бижу.