fallback

В САЩ Tesla Model 3 вече излиза колкото Toyota Corolla

Цената на най-достъпният електромобил на марката падна с 8700 долара

Поредният кръг от намаления на цените, инициирани от главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск, изравнява електрическите автомобили с колите, оборудвани с ДВГ, отбелязва Bloomberg.

След новата корекция базовият Model 3 струва 38 990 долара преди данъци и допълнителни такси. Това е с 8700 долара под средната цена на автомобила в САЩ. Поевтиняването обаче ще струва скъпо на Мъск, тъй като хора, запознати със случващото се в компанията, това ще струва 1,2 млрд долара загуби на година.

Началната цена на Tesla Model 3 вече е с 6500 долара по-ниска от тази на BMW 3-Series и с 5800 долара от тази на базовия Mercedes-Benz C-Class. И ако се вземе предвид отстъпката от 7500 долара при покупка на електромобил, тогава Model 3 вече ще струва колкото Toyota Corolla, твърдят от Bloomberg.

Трябва да се направи уточнение, че в случая сравнението не е на директната цена, която трябва да се плати за автомобила, тъй като дори така Model 3 е доста по-скъп от Corolla. Най-популярният модел на Toyota стартира от 21 900 долара, но с оперативните разходи за 3 години цената му скача до 26 850 долара.

В същото време Model 3, благодарение на стимулите за електромобил и икономиите от горива, ще излезе 26 940, ако собственикът му работи в щата Ню йорк, където притежатели на електромобили ползват още 2000 долара бонус.В други региони на САЩ крайната цена след три години шофиране ще бъде различна.

Цената на популярния кросоувър Tesla Model Y също е намалена и тя вече е с 3700 долара по-ниска от средната за пазара. По-скъпите - Model S и Model X, също поевтиняха до исторически минимуми, като всичко това обаче ще се отрази сериозно на финансовото състояние на производителя.

fallback
  • #88
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 86. Отговорил съм ти даже преди да ме попиташ. Да предположим че изсипят един трилион за бърз строеж на заводи за синтетични горива в Германия и до две години са построени или даже вече ги има. Как ще се отрази това на цената на тока?
  • #87
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 83. ще ми опишеш ли етапите през който трябва да мине Германия, за да постигне производство на синтетично гориво за целия си парк? Колко възобновяеми източници още трябва да изгради и колко време ще и отнеме? Колко ще струват? Колко и какви заводи за синтетично гориво трябва да изгради? Но най-важния въпрос, как ще се промени качеството на въздуха, ако зареждат термопомпите и започнат да се отопляват само и единствено на синтетичен дизел и карат на синтетично гориво в сравнение с електромобил
  • #86
    РУК ( преди 1 година )
    Ай дай ми линк на база на какво го твърдиш това!!! Нещо да кажеш за джипа си?!Ще го сменяш за електричка ли или не при 1 долар за л e-fuel?!?Избяга от темата!Нали даже при тази цена батериите бели по евтини!И пак правиш сметки на база отричане развитие на технологиите!Да ти минава през главата,че може да имам моемнт в който енергията от солари да не се смята колко струва?!?! Ти на колко си плащаш тока то соларите дето уж имаш?!?Почна ли да ти просветва или още си захлюпен!
  • #85
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Гост ( преди 2 часа )До 40.Митичен,а кой убеждава Турбо да остави дизеловата баничарка и да си купи Тесла.Кой изписа стотици коментари колко ще спести от евтино зареждане на ток на нощна в гаража?Ако Турбо се появи ще потвърди."сигурен ли си че го убеждавам, а не съм го убеждаваЛ? Дали не си имал предвид" Митичен,а кой убеждаваШЕ Турбо "ЗНАМ ЧЕ ПО-СКОРО ЩЕ УМРЕШ ОТКОЛКОТО ДА СИ ПРИЗНАЕШ ГРЕШКА, ЗАТОВА НЕ СЕ НАПЪВАЙ, ДА НЕ ТИ СТАНЕ НЕЩО!
  • #84
    MythBuster ( преди 1 година )
    Никога не съм твърдял, че такава цена не може да се постигне. Нито пък съм отричал синтетичните горива. Единственото което съм твърдял, е че никога няма да заместят изкопаемите горива и няма смисъл да ги заместват, защото с енергията за производство на гориво за 1 км, може да се извлече въглероден диоксид който се отделя от изкопаемите горива за 20-30 км. Също така, когато тази цена бъде постигната след 50 г. вече няма да има оцелели автомобили с ДВГ. Това гориво е подходящо за кораби и самолети
  • #83
    РУК ( преди 1 година )
    Мога да ти гарантирам, че при цена от 3 евро за литър синтетично гориво, 80% от немците няма да се замислят да минат на електричка!!! А при отпадането на всичките еко изгъзици към ДВГ защото ще са много по екологични с e-fuel и цената на колите ще падне и пак ще са по евтини от електричките и пак хората ще ги предпочитат!Цялата мрежа за зареждане с e-fuel я има!А те първа ще се инвестират милиарди в зарядни!Кой ще ги плаща!Ай смятай рентабилност при 3 евро да те ***!!!
  • #82
    Гост ( преди 1 година )
    Митичен, Турбо потвърди ли че лъжеш?Потвърди,кой е лъжеца тогава?Много ми беше забавно да ти чета коментарите,в които се мъчеше да му продадеш Тесла,дънна рибо плоска.
  • #81
    РУК ( преди 1 година )
    Ти при 1 долар за синтетична нафта с която SUVто ти 300 коня няма да бълва мръсотия, ще дадеш ли 50к Евра за кола с батерия бе у ьо!?!?! Дето при цената на нафтата от 3,99 лв нямало да го смениш, *** при цена 1 долар ще го смениш! Айде спри се, че се оплете!!! Или забрави,че днес лъга, че и джип 300 коня имаш! Ай аман вече от глупости!!!
  • #80
    MythBuster ( преди 1 година )
    Какви цени в момента бе пич? Говоря ти за цена от един долар за литър синтетично гориво . Ти наистина ли твърдиш че това е днешната цена? Съвсем се омота като пате в калчища. Това е абсолютно невъзможна за постигане цена и въпреки това ти сметнах че и с нея не става!Хайде погледни под каква статия пишеш И какво е нейното послание! Днешна статия от днес с днешна дата колко пъти да повторя днес за да схванеш че говорим за сега и на момента с сегашните днешни евтини цени на горивата. Изкопаемит ...
  • #79
    РУК ( преди 1 година )
    Дай да се разберем! Ти не вярваше, че синтетичните горива могат да паднат от 50 Евро на 3,50 Паунда, а сега твърдиш, че ще станат 1 долар за литър!Ти се оплете! И да при 1 долар за литър, няма смисъл от батерии и никой няма да си купува коли на батерии защото вече са в дивжение милиони автомобили с ДВГ които няма нужда да се заменят от такива с батерии.И отпада нуждата от милиарди инвестиции в нови поточни линии за електрички!Просто колите с ДВГ ще се екологични и по евтини от сега!
fallback
Последни