fallback

Масло от туба или от варел – кой е по-добрият избор?

Спорът продължава, но едната страна има повече логични доводи

Маслото за двигатели с вътрешно горене се доставя във варели или в туби, като спорът за това кое е по-качествено продължава. И двете страни в него има своите доводи, но нека видим какво казват автомобилни механици, които имат опит с поддръжка на коли.

Според тях по-добрият вариант е избор на масло от варел, особено когато става дума за големи сервизи или официални доставчици, които могат да осигурят необходимата документация за продукта. В допълнение, смазката, бутилирана в малки разфасовки – обикновено от 1 или 4 литра, е по-вероятно да се окаже менте, тъй като нейното фалшифициране е по-лесно.

Не трябва да се пропуска и финансовата част – цената на литър масло в голям контейнер е по-ниска, тъй като не включва разходите за пломби, стикери и защитна хомологация. Производителят използва и по-малко опаковки, като цената на кутиите не е включена в крайната цена на продукта.

Също така, маслото във варели е по-лесно спазва условията за съхранение За да се гарантира, че добавките, включени в моторното масло, не се разпадат и смазката не губи свойствата си, се прилагат повишени изисквания към нейното съхранение. Транспортирането на техническа течност във варели дава възможност за по-ефективно спазване на тези условия. Пластмасата не винаги издържа на силни температурни промени, поради което химическите свойства на маслото могат да бъдат нарушени. Тенекиените контейнери защитават по-добре съдържанието по време на транспортиране.

fallback
  • #13
    И.а. ( преди 1 година )
    Това x7 трябва да е в гаранция и ще станат големи ядове. Нещо ме съмнява но може и да си прав. Просто в белия свят като ги осъдиш за една камара пари и да видиш как си спазват.Аз затова карам със свинска мас оригинал
  • #12
    А. Иванов ( преди 1 година )
    Най лошото в нашите сервизи че, маслото от варелите го добавят с друго което не отговаря на изискванията за определен автомобил.Знам го от личен опитBMW X7 2021г. На изминати 3000 км. изписа лош вискозитет.
  • #11
    гостенче ( преди 1 година )
    До 2 .Куча марка казваш? .Ама мърка,нали? Трета смяна карам със същото,даже в момента е на промоция и смятам да лапна едно тубе.,че го направиха 80 лв редовна цена.Сигурно щото е ментак.Всъщност в тубата е немска полусинтетика от среден клас,като масовите на пазара, при нормално каране няма никакви грижи и притеснения.Разход на масло минимален, двигателя наистина мърка ,а е на реални 302 х.км.Ако т
  • #10
    Факт ( преди 1 година )
    Фирмен сервиз, масло менте. Гърбичният вал с износване на 80К.Смяна на маслото с проверено-200К никакво допълнително износване, веригата оригинална без шум! Двигател-шиб*ан екотек.
  • #9
    Ха-ха ( преди 1 година )
    Гаранция-Франция! В туби или варели ментето си е менте.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам същия въпрос относно ракията?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    От варел две години трайност,от туби пет...
  • #6
    Петьо бе ( преди 1 година )
    ти наистина си иdиот бате..
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    моето е 40 лева на литър
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    или кондензна от климатика
fallback
Последни