IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen готви нов компактен кросоувър с ретро дизайн

Следващото поколение C5 Aircross ще бъде по-голямо от своя предшественик

Компактният кросоувър Citroen C5 Aircross от следващото поколение ще бъде представен през 2024 г. Това, което е известно според Carscoops е, че новостта ще се промени значително външно и ще стане по-технологична .


Citroën C5 Aircross


Новият Citroen C5 Aircross ще получи необичаен дизайн с елементи на ретро стил. Отпред ще се появят тесни фарове и няколко въздухозаборника. Новото лого на марката, което ще представлява и трета стоп светлина, ще бъде поставено отзад. Отстрани ще бъдат монтирани тесни "стопове".

Следващото поколение Citroen C5 Aircross също така ще бъде по-голямо от своя предшественик. Очаква се дължината му да нарасне до 4540 мм. Интериорът на кросоувъра ще стане по-технологичен и практичен. Френската марка възнамерява да го направи и още по-удобен.


Citroën C5 Aircross


Новият Citroen C5 Aircross ще премине от остарялата платформа EMP2 към новата архитектура STLA Medium. Благодарение на това кросоувърът за първи път ще се предлага с електрически силов тракт.

Според слуховете електрическият кросоувър, подобно на новия Peugeot E-3008, ще се предлага в три версии с мощност от 210 до 320 к.с. Ще се предлага и избор от два варианта на батерии с капацитет 73 или 98 kWh, които ще осигуряват пробег съответно от 525 или 700 км.


Citroën C5 Aircross


Освен електрическа версия ще има и модификация с двигател с вътрешно горене. Базовият модел може да стане "мек" хибрид с 1.2-литров двигател с турбокомпресор и електрически мотор. Системната мощност на този силов тракт ще е 136 к.с., а максималният въртящ момент - 230 Нм.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много добре изглежда за разлика от сегашния. Въобще тая година има раздвижване откъм дизайн. Жалко само, че дори и да реша да похарча някой път 70 хил. лв за кола, изобщо няма шанс да е тая или която и да е друга трицилиндрова 1.2. Преди се чудех на хора дето вместо да си купят чисто нова Кия Сийд или Шкода Октавия, дават 30 бона за 15 годишно Ауди, но откак чисто нова Кия или Шкода струват от 50 бона нагоре, май и аз минавам на тоя фронт.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кое му е ретрото на дизайна?
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Що какво му е 1.2 или 1.3 хибрид е много по пъргав отколкото 1.5 тси чист бензин или умрелите 2.0 дизел на шкода например
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    2-ри, да беше прочел до края, преди да се изходиш? "...Освен електрическа версия ще има и модификация с двигател с вътрешно горене. Базовият модел може да стане "мек" хибрид с 1.2-литров двигател.."
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Какъв капак бе гьоферен пише че е електрически
  • #1
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Честно казано, колкоо и да им е интерсен и свеж дизайна, не може да компенсира трагедията под капака и да оправдава цените. Тези миксери не са икономични нито в града, още по малко извън. А недай си боже да има продължително изкачване..