fallback

20 коли, които губят най-много от стойността си за 5 години

Обезценяването се усеща най-вече при автомобилите от по-висок клас

Колкото по-висока е първоначалната покупна цена на един автомобил, толкова повече пада неговата стойност. Този списък с модели, съставен от експертите от компанията CarEdge, е доказателство за това. Луксозните превозни средства са склонни да губят 40, 50 и дори 60% от стойността си само за 5 години, като причините за това са най-различни. Основната обаче е, че с годините тези автомобили стават все по-скъпи за поддръжка. А малцина биха рискували да платят голяма сума за кола на старо, която върви и със скъпи сметки за ремонти и обслужване.

В следващия списък са посочени 20 автомобили, като е посочена каталожната им цена за пазара в САЩ, както и стойността им при препродажба след 5 години. Така може да се добие реална представа за тяхното поевтиняване.

20 коли, които губят най-много от стойността си (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    Пазар за тикви, а? ( преди 7 месеца )
    Изводът е, че действителната стойност на надценените германистански WC-та се достига след 50 процентов срив на цената за *** ***, които ги плащат нови на 5та година!
  • #4
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Всеки път очаквам тази класация да се оглавява от Тесла и не виждам логика защо не е в челните места. При положение че свалиха цената на новите автомобили с 20 до 50 000 долара, Как така цените на старите не са паднали? Някой ще ми обясни ли как биха си продали автомобила на две-три години за по-висока цена отколкото струва като нов в момента? Има нещо гнило в тези класации! Тесла Плайд не преди пет години А преди пет месеца струваше 140 000, а в момента струва 90 000 чисто нова.
  • #3
    до 2 ( преди 7 месеца )
    Ей нямате оправия читателите. Русия е в Европа (отчасти) не сте доволни. Англия дори беше в ЕС до скоро - пак недоволни. Ама решете какво искате. :)
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Като видя цени в $ и ми е ясно че пак за Америка иде реч. Не разбрахте ли че там пазара дори живота и мисленето е по спецефично и не е като в европа? Отделно европейските марки се водят лукс и колкото и да има пазар, вторичния е спорен
  • #1
    Друг Гост ( преди 7 месеца )
    Гледам статията и си викам дано да не е за Европа, защото много ме интересува американците за колко купуват Инфинити
fallback
Последни