Geely Zeekr 001 FR стана най-бързият масово произвеждан електрически автомобил на международната писта в Джъдзян. Автомобилът се нуждаеше от 1 минута и 37 секунди, за да измине 3,2-километровото трасе, отстъпвайки единствено на Porsche 911 Turbo S, който постигна резултат от 1 минута и 32 секунди по време на последните тестове.
Zeekr 001 FR участва в изпитанията Track Lap Time CircleMFKing Z, организирани от Shanghai Keys Motorsport и оператора на пистата. В тях организаторите тестват скоростта на масово произвежданите автомобили, като от 2018 г. досега са изпробвали 125 модела. Най-добрите времена за обиколка са постигнати от plug-in хибридът Ferrari F90 Stradale (1 минута и 30 секунди) и Ferrari 488 Pista (1 минута и 31 секунди).
Zeekr 001 беше пуснат в продажба на 1 септември, като доставките трябва да започнат следващия месец. Според производителя цената на автомобила ще бъде над 1 милион юана (140 000 долара).
Мощният автомобил разполага със система за задвижване на всички колела (AWD), има четири електрически мотора с обща мощност 1247 к.с., развивайки максимална скорост е 280 км/ч. Колата ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,37 секунди.
Благодарение на четирите си независими електрически мотора, Zeekr 001 може да обръща на място (tank turn). Отпред автомобилът се задвижва от чифт електрически мотори с мощност 155 kW; отзад разполага с още два с комбинирана мощност от 310 kW.
Zeekr 001 разполага и с впечатляваща спирачна система, състояща се от 10-бутални апарати AP Racing отпред, съчетани с 4-бутални апарати отзад и карбоново-керамични спирачни дискове на Brembo.
Пистата, която често е наричана китайската „Нюрбургринг“, се смята за една от най-предизвикателните писти в страната. Тя е проектиран от Apex Circuit Design и е открита през 2016 г. Пистата, обратна на часовниковата стрелка, включва 16 завоя. Разликата между най-ниската и най-високата точка на пистата е 22 метра, като ширината ѝ е 12 метра.