Тази Lada 2105 от 1988 г. е внесена в САЩ през 2016 г. и е оборудвана с 3,0-литров редови шестцилиндров двигател Toyota с турбокомпресор и шестстепенна ръчна скоростна кутия Nissan през 2019 г. И сега е обявена за продажба на търг с началнна цена от 10 750 долара.
Колата е пребоядисана в бяло и е оборудвана с ролкейдж, 17-цолови колела Enkei RPF1, предни и задни спойлери, повдигащ се преден капак и капак на багажника, специални калници, акрилни прозорци, дискови спирачки на четирите колела, електрическо сервоуправление, турбокомпресор Garrett, TiAL wastegate, нов резервоар, управление на двигателя Haltech, състезателни седалки OMP и система за гасене на пожар.
Кабината е получила защитна клетка и е оборудвана със състезателни седалки OMP и колани Sabelt. Защитната преграда трансмисионният тунел са изработени така, че да поберат двигателя и трансмисията, а подовете са с черно гумирано покритие. Допълнителните характеристики включват карбон за вратите и облицовките, комплект педали Wilwood, монтиран на пода, система за гасене на пожар OMP, LED вътрешно осветление и запалване с бутон.
Волан OMP с три спици е монтиран към главина с бързо освобождаване, има и цифров дисплей на таблото Haltech. Цифровият километраж показва нулев пробег, а истинският пробег е неизвестен.
3,0-литровият редови шестцилиндров двигател Toyota 2JZ-GTE е инсталиран от Rich Auto Works от Форт Лодърдейл, Флорида, като са използвани следните компоненти:
Турбокомпресор Garrett GTX3582R Gen II със сачмени лагери
TiAL MVS 38mm V-band външен wastegate
Състезателна изпускателна система
Преден интеркулер
Специални горивни инжектори
Управление на двигателя Haltech
Кабелен сноп JR Wiring Solutions
Алуминиев радиатор
Тягата се предава на задните колела през шестстепенна механична трансмисия Nissan CD009 и 8,8-инчов диференциал Ford.
Повече снимки на тази чудовищна Lada 2105 ще откриете в галерията: