fallback

Volvo 740 - в добра кондиция и след 400 000 км

Това е от онези автомобили, за които понятието "шведска стомана" се използваше в буквален смисъл

Когато човек види Volvo 740, няма как да не свърже този автомобил със здравина, солидност и неразрушима техника. При разработването на този модел здравината и безопасността са били на първо място и почти нищо друго не е имало значение - включително цената. Тази кола има строго прагматичен вид - нито много голяма, нито много малка. Лесно и удобно за качване и слизане пътническо пространство, заострена предна част за по-добра аеродинамика, и, разбира се - голям багажник.

Интериорът също е като създаден за вечността. Няма нищо извън необходимото, но и нищо не липсва. Просто форма, адаптирана към функцията. Автомобилът има свой много особен чар, защото всичко в него е последователно и хомогенно. Строгият дизайн се разпознава от километри - и няма как да бъде объркан с нито една друга марка автомобили.

Моделът празнува премиерата си през 1983 година, наличен е като седан и комби. Серия 700 включва моделите 740 и 760, като 760 е с по-луксозен характер. Производството продължава до 1992 година, като автомобилът е особено популярен в Щатите. Предлага се широка гама от изключително надеждни двигатели, има и турбобензинов агрегат, придаващ неочаквано добра динамика на шведската машина.

Автомобилът на снимките добре онагледява коравия характер на 740 - това е доста базова версия, която при това е изминала около 400 000 километра. Колата се задвижва от 2,3-литров четирицилиндров бензинов двигател, произведена е през 1985 г. и в интерес на истината изглежда в привичното за модела непоклатимо състояние - независимо от годините и пробега си. Комбинацията от светлосин цвят на лаковото покритие и решен също в синьо интериор изглежда доста добре и подчертава индивидуалността на колата.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    То в България всички са на толкова км.
  • #15
    Любенов ( преди 1 година )
    На ГДР правителствените коли бяха такива и не изглеждаха така груповата. Лили Иванова имаше Волво 164 истински красавец . Аз съм имал Волво 945 двойка бензин с турбина 155к.с.
  • #14
    Волватор ( преди 1 година )
    Колко коня е 740 бензиново ?
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    два милиона да не е тир волвото
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    до 9 екстрай си батиееее
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер си е! Нашата още я караме! 2 млн почти гони.
  • #10
    ? ( преди 1 година )
    Коце що си се писал Божан бе ?
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    шведска барака рекламни слогани ала бала събрали се пияндурите в кваталната градинка да обсъждат една псевдо легенда от времето на дядо им няма по измислена кола от волво радвайте се на живота докато не сте си купили за джереми кларксон
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички Вие казвате вярни неща за този стоманен автомобил.А,някой от Вас знае ли,че на картера до пробката за изпускане на маслото гравирано на английски пишеше:Не ме жали-ще те надживея....!!!
  • #7
    Класика ( преди 1 година )
    Изобщо се травматизирах!Видях тази кола и видях новите коли!Но! Щастлив съм че бях едно цяло от душевния оргазъм и щастие когато карахме коли!И ми е жал за стадото което го излъгаха да подкарва новите безформени тежки трафопостове набъкани с най ненужната и опасна за човека електроника измислена от клуб от манипулатори за повече печалба!Също както с ковид!Също като с чиповете!Също като джендър-идеологията.Също като войната!Както каза Нешка Робева не са рекли,не са спрели войната ...
fallback
Последни