fallback

Volvo 740 - в добра кондиция и след 400 000 км

Това е от онези автомобили, за които понятието "шведска стомана" се използваше в буквален смисъл

Когато човек види Volvo 740, няма как да не свърже този автомобил със здравина, солидност и неразрушима техника. При разработването на този модел здравината и безопасността са били на първо място и почти нищо друго не е имало значение - включително цената. Тази кола има строго прагматичен вид - нито много голяма, нито много малка. Лесно и удобно за качване и слизане пътническо пространство, заострена предна част за по-добра аеродинамика, и, разбира се - голям багажник.

Интериорът също е като създаден за вечността. Няма нищо извън необходимото, но и нищо не липсва. Просто форма, адаптирана към функцията. Автомобилът има свой много особен чар, защото всичко в него е последователно и хомогенно. Строгият дизайн се разпознава от километри - и няма как да бъде объркан с нито една друга марка автомобили.

Моделът празнува премиерата си през 1983 година, наличен е като седан и комби. Серия 700 включва моделите 740 и 760, като 760 е с по-луксозен характер. Производството продължава до 1992 година, като автомобилът е особено популярен в Щатите. Предлага се широка гама от изключително надеждни двигатели, има и турбобензинов агрегат, придаващ неочаквано добра динамика на шведската машина.

Автомобилът на снимките добре онагледява коравия характер на 740 - това е доста базова версия, която при това е изминала около 400 000 километра. Колата се задвижва от 2,3-литров четирицилиндров бензинов двигател, произведена е през 1985 г. и в интерес на истината изглежда в привичното за модела непоклатимо състояние - независимо от годините и пробега си. Комбинацията от светлосин цвят на лаковото покритие и решен също в синьо интериор изглежда доста добре и подчертава индивидуалността на колата.

fallback
  • #6
    Вин ( преди 1 година )
    Сега, би трябвало да се знае, че Волво винаги са ползвали за развитие чужди двигатели, като им променят настройките, турбото, електрониката! Основно на Форд, но и на Рено!
  • #5
    Селото ( преди 1 година )
    Да си довърша коментара, та едното беше на 870 000 км, другото от тея които ползвахме за служебни беше на около 500 000 км, с без компромисна поддръжка, разбира се.
  • #4
    Селото ( преди 1 година )
    Живея в Швеция, и по-принцип се оглеждам за 240 комби, 740-760 комби или 940-960 комби. Почти всички обяви са за автомобили над 350-400 000 км, а цените им почват от 5-6000 лв нагоре. Ако случайно попаднеш на някое около 200 000 км, то цената е от 10 000 лв нагоре. Говорих с един колега за това, /той има две 240/,и каза че в момента цените са им отвратителни, каза че преди около 15 тина години са били почти без пари.А иначе моят бивш шеф имаше 4 Волва, всички след около 2005 година, едното беш ...
  • #3
    И.а. ( преди 1 година )
    Преди се лееше стоманата и се оставяше години да престои за да се подобрят качеството й. Сега блоковете на моторите не се правят така. Въобще колите да направени да изкарат 8 години макс.
  • #2
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    В татковината една трета от автомобилния и почти 100% от автобусния и товарния парк са на тези километри. Иначе, лично аз съм виждал Волво 240 на 750 000 км без никакъв ремонт по двигателя.
  • #1
    Тара Тайко ( преди 1 година )
    Кола "for life" (старият и напълно оправдан за времето си рекламен слоган на Volvo)...
fallback
Последни