90-те години на минали век са ключови за автомобилния свят. Това е време, когато повечето производители на автомобили се сбогуват с правите линии и квадратната архитектура и казват „Здравей!“ на много по-елегантния, много по-аеродинамичен външен вид. Това е време, когато американските потребители загърбват семейните седани и започват любовната си афера със SUV-овете. Пикапът, известен преди всичко със своята способност да тегли, се превръща в лайфстайл превозно средство.
Двигателите под капаците междувременно стават по-изтънчени и надеждни. Те са относително мощни, но остават прости и доста лесни за поддръжка. Автомобилите от 90-те години също са лесни за поддръжка и надстройка. Може би тази комбинация от добър външен вид и надеждност определя защо все още сме влюбени във возилата от онази епоха.
90-те години създават автомобилни легенди като Toyota Supra, R34 Nissan GT-R, Mazda Miata, Acura NSX, като списъкът продължава.
Отдаваме почит на това десетилетие, като поставяме светлината на прожекторите върху някои от автомобилните „съкровища“, които не бива да бъдат забравяни:
Десет коли от 90-те години, които са по-добри, отколкото помним (ГАЛЕРИЯ):
Период на производство: 1991-1992 г.
Първото поколение на Isuzu Impulse, известен също като Piazza на други пазари, е разработено от известния автомобилен дизайнер Джорджето Джуджаро. Насочваме светлината на прожекторите към второто поколение на Impulse, което излиза от фабриката между 1990 и 1992 г. Той е създаден вътрешно от Isuzu с подкрепата на General Motors.
Хечбек версията на Impulse се появява на американския пазар през 1990 г., но нейните 130 к.с. и 102 Hm въртящ момент не са достатъчни, за да развълнуват потребителите. През 1991 г.е представено купето RS с по-мощен 1,6-литров двигател с турбокомпресор, предлагащ 160 к.с. и 150 Hm въртящ момент.
Като цяло това е надеждна и достъпна спортна кола, но днес вече трудно може да се намери екземпляр, тъй като са произведени само няколко стотин бройки.