fallback

Citroën ударно свали цените на най-големия пазар в Европа

Новата стратегия на французите премахва индивидуалните отстъпки, давани на клиентите

Намирането на нов автомобил на реномирана марка, струващ под 20 000 евро в последно време е доста трудно. А какво остава, когато потребителят търси кола за под 15 000 евро? Този ценови диапазон изглежда запазен за моделите на Dacia, но сега опит да се настани в него прави Citroën, като това (поне засега) се отнася за най-големия пазар в Европа – този в Германия.

Френската марка ударно свали цените си, като при някои модели намалението достига цели 6000 евро, което съответства на 13%. Това означава, че Citroën ще продължи да предлага достъпна мобилност за всички и в бъдеще. Според производителя, тази корекция на цените е възможна благодарение на „нова тратегия за продажби, оптимизирана към ценностите на марката, без да се жертва рентабилността". 

Всъщност, идеята на марката с двойния шеврон е да се създаде единно ценово ниво и да се ограничат индивидуалните отстъпки за клиентите в магазините. Това означава по-голяма прозрачност на цените още от самото начало, като за германския пазар те падат в зависимост от сегмента и вида на задвижването. Ето какви са намаленията:

Citroën C3 – 12 690 евро (намаление 2450 евро)

Citroën C3 Aircross – 18 890 евро (намаление 4170 евро)

Citroën C4 – 19 490 евро (намаление 5520 евро)

Citroën ë-C4 – 35 590 евро (намаление 1950 евро)

Citroën C4 X – 19 890 евро (намаление 5120 евро)

Citroën ë-C4 X – 35 990 евро (намаление 1550 евро)

Citroën C5 Aircross – 24 690 евро (намаление 6 000 евро)

Citroën C5 X – 32 490 евро (намаление 5360 евро)

Френският производител представя и още една важна промяна в гамата автомобили - предишните донякъде объркващи нива на оборудване са рационализирани. Отсега нататък трите нива на оборудване - YOU, PLUS и MAX, заменят предишните пет - Live, Feel, Feel Pack, Shine и Shine Pack. Тези нови нива на оборудване могат да се избират за всеки модел и предлагат до пет пакета оборудване всеки. 

С ясно дефинираните нива на оборудване и опционални пакети Citroën опростява процеса на покупка. Намаляването на броя на вариантите също позволява оптимизиране на производството, намаляване на сложността, по-лесно складиране и по-добър контрол на разходите. За клиентите това означава преди всичко по-кратки срокове за доставка и по-конкурентни цени. 

fallback
  • #14
    Да ви осветля ( преди 1 година )
    Пежо са по-качествени и надеждни от Ситроен.И не си купувайте ФИАТ,защото рискувате да ви е яд!
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Малко е неуместно да се сравнява ЕВ6 със Ц3. Друг е въпросът кой нормален човек би дал 150 000 за Киа и то не за Стингър, при положение, че за тия пари може да си купиш и Мазерати Грекале. Ама всеки сам си преценява как да си къса парите. Аз лично предпочитам да карам (и карам) нова кола с гаранция за малко пари и Ц3 за 25 000 за мен е добре.
  • #12
    Докторът ( преди 1 година )
    До 7Човек ти явно нямаш представа от автомобила. И нямаш представа от машини като цяло )))Ауди а3 е космически кораб в сравнение с с3.С3 е просто инвалидна количка с бензинов двигател. Нивото на с3 е просто трагично във всяко едно отношение.Това е индийска моторикша. Даже по-зле от Дачия Сандеро.
  • #11
    Докторът ( преди 1 година )
    Кой ще купи citroen не ставай смешен.
  • #10
    РУК ( преди 1 година )
    До 7 - първо - карам ЕV-шестица! Второ - още от 20 годишен колите си ги купувам с пари изкарани от мен!Ти,че чакаш на баба, не всички сме като теб! И трето - вземете се поинтересувайте защо производителите им идват такива "просветления" да свалят цени към края на тримесечия и края на годината и тогава пиши глупости!Хем си преусмислили стратегията,ама само за най-големия пазар и само за бюджетните автомобили!Ако тръгнеш към хибрид, цената отива като на нова Тесла или EV6!Върви си го купи С3!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    в пса влизам само за да ми направят оферта с номера на детайлите после си поръчвам от интернет на половин цена в аутодок правят големи намаления до 50% и си ги нося в избран сервиз странното че ако имаш приложение на Apple цените са още по ниски отколокото ако поръчваш от PC кажи си номера на капака на клапаните и да ти кажа цена
  • #8
    младен ( преди 1 година )
    Днес ситроен, утре и други. Бая са надули цените. Време е да слязат на земята.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    #4, който иска екстри, ще си плати. Въпросът, е че има хора, които не искат, а им ги пробутват. C3 за 25 000 лв е супер предложение, ако има климатик и серво (сервото е пожелателно). Много важно, че е трицилиндров 60 коня. Идеална градска кола с 5 години гаранция. А твойта А-тройка дето я взе баба ти като продаде лозето, ще ти глътне разликата до 25 000 за година и половина, че замина и бостана.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак са много за Сутиен, а Рино и Пижо за тях няма да коментирам какво продават и за колко го дават, балъци бол!
  • #5
    Дедо Дичо ( преди 1 година )
    Извинявам се, на частите за старите автомобили
fallback
Последни