fallback

Citroën ударно свали цените на най-големия пазар в Европа

Новата стратегия на французите премахва индивидуалните отстъпки, давани на клиентите

Намирането на нов автомобил на реномирана марка, струващ под 20 000 евро в последно време е доста трудно. А какво остава, когато потребителят търси кола за под 15 000 евро? Този ценови диапазон изглежда запазен за моделите на Dacia, но сега опит да се настани в него прави Citroën, като това (поне засега) се отнася за най-големия пазар в Европа – този в Германия.

Френската марка ударно свали цените си, като при някои модели намалението достига цели 6000 евро, което съответства на 13%. Това означава, че Citroën ще продължи да предлага достъпна мобилност за всички и в бъдеще. Според производителя, тази корекция на цените е възможна благодарение на „нова тратегия за продажби, оптимизирана към ценностите на марката, без да се жертва рентабилността". 

Всъщност, идеята на марката с двойния шеврон е да се създаде единно ценово ниво и да се ограничат индивидуалните отстъпки за клиентите в магазините. Това означава по-голяма прозрачност на цените още от самото начало, като за германския пазар те падат в зависимост от сегмента и вида на задвижването. Ето какви са намаленията:

Citroën C3 – 12 690 евро (намаление 2450 евро)

Citroën C3 Aircross – 18 890 евро (намаление 4170 евро)

Citroën C4 – 19 490 евро (намаление 5520 евро)

Citroën ë-C4 – 35 590 евро (намаление 1950 евро)

Citroën C4 X – 19 890 евро (намаление 5120 евро)

Citroën ë-C4 X – 35 990 евро (намаление 1550 евро)

Citroën C5 Aircross – 24 690 евро (намаление 6 000 евро)

Citroën C5 X – 32 490 евро (намаление 5360 евро)

Френският производител представя и още една важна промяна в гамата автомобили - предишните донякъде объркващи нива на оборудване са рационализирани. Отсега нататък трите нива на оборудване - YOU, PLUS и MAX, заменят предишните пет - Live, Feel, Feel Pack, Shine и Shine Pack. Тези нови нива на оборудване могат да се избират за всеки модел и предлагат до пет пакета оборудване всеки. 

С ясно дефинираните нива на оборудване и опционални пакети Citroën опростява процеса на покупка. Намаляването на броя на вариантите също позволява оптимизиране на производството, намаляване на сложността, по-лесно складиране и по-добър контрол на разходите. За клиентите това означава преди всичко по-кратки срокове за доставка и по-конкурентни цени. 

fallback
  • #4
    РУК ( преди 1 година )
    Ахахаха голяма радост настана!Без да сте проверили за какво иде реч!Ниските цени са за базови модели, с малко екстри!В повечето случаи слаб бензинов двигател с ръчна скоростна кутия и тапицерия от трикотаж!Като сложиш някоя екстра,избереш някой по нормален двигател, недай си боже хибрид - и бам, цени от 40-50 000 евро!Хората си чистят наличностите от коли които не се продават, тук настана радост като на Коледна разпродажба!
  • #3
    Дедо Дичо ( преди 1 година )
    PSA да си свалят драстично цените на старите автомобили! Не може за 307 SW 2.0i да ми искат за скапания им пластмасов капак на изпускателните клапани заради непродаващо се отделно уплътнение - 290.00 лв с отстъпка и 130.00 лв за недомисленият им трети стоп!!!
  • #2
    ТГВНП ( преди 1 година )
    Ти да видиш?! Изведнъж се "покитайчваме" и "потесларстваме". Няма да има 62 страници с опции и "персонализации" и цената ще е като в магазина за хляб - каквото пише на етикета, това е? И няма да го има циг...окото пазарене и получаване на отстъпка? Мале, леле, какво ще кажат фенбойчетата на ФВ (цялата им група!), дето живеят, за да цъкат по списъците с опции?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Евала на франсетата. Повличат крак и вероятно други ще последват за да не изпаднат от влака. Крайно време е малко да върнат назад с цените, че бяха излетяли леко извън орбита.
fallback
Последни