fallback

Това ли е най-неуспешният двигател на японски кросоувър?

Неслучайно Mazda CX-7 с този мотор се продава по-евтино

Кой е най-неуспешният двигател, поставян на японски кросоувър? Трудно може да даде категоричен отговор на този въпрос, но един от претендентите, със сигурност, е моторът с турбокомпресор и междинен охладител Mazda L3-VDT, произвеждан от 2015 до 2013 г., категорични са експертите от изданието ZR. Те посочват основните проблеми на агрегата, който е поставян на някои модели на японския производител.

Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо японско няма .Тия бензинки са на Форд дизелите също ! Мазда беше на Форд до едно време !Дизелите са на ПСА Същата работа с Митсубиши дизелите на лансера са на ауди . Сузуки и те така но с ПСА мотори ....
  • #13
    Собственик cx-7 ( преди 1 година )
    На 250 000км сме их двигател заради спукана риза трети цилиндър. Говорят глупости 100 000.
  • #12
    XqpX ( преди 1 година )
    Вече 290 000 км. съм с такава CX7 , на газ от самото начало и сипвам само 100 октана бензин и никакви грижи съм нямал с двигателя!
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    ДОРИ НЕ СА ЯПОНСКИ МОТОРИТЕ!ДВИГАТЕЛИТЕ СА НА ФОРД С ПРЕРАБОТКА ОТ МАЗДА.ФОРД ДОРАТЕК ПРИ СТ И РС НЯМАТ ЯДОВЕ
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    На един лош японски модел се падат 3-4 немски. :*
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    "2015-2013 Петю отвръща на удара, нанесен от Божко с "немския сайт mobilе. 6g"
  • #8
    Росен Иванов ( преди 1 година )
    Такава СХ7 я имах от нова и я продадох на 260хил. км. Никакви проблеми, без капка масло за доливане. Човека на който я продадох още я кара и е на над 370 хил.км. Единственото което съм сменял е задни главини. Мазда е сериозна марка.
  • #7
    Киро японеца ( преди 1 година )
    Аз само японско!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    -произвеждан от 2015 до 2013 г.-Я пак, Петърчо ;)
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Типичен японски ***. Трябват им мин 5 г., за да си закрепят новите двигатели да работят добре. Затова след това ги произвеждат по още 15. Ако разработят нов, пак задължително влизат в класациите за най-проблемни в света.
fallback
Последни