"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Преди всичко, новото MINI Cooper SE не е по-евтино от предшественика си. Просто вече има една по-базова версия - Cooper E. Иначе, действително, времената, в които предлагането бе по-ниско от търсенето, отминаха. Ситуацията с полупроводниците се промени. Но ние инвестирахме много в директно таргетиране на клиентите и дигитален маркетинг, така че работим на база търсене, вместо на агресивни продажби. И това си личи по много силните показатели на печалбата ни.