fallback

Германия иска 80% от бензиностанциите да имат зарядни за електромобили

Правителството има за цел 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 година

Германия иска да стане първата страна в Европа, която налага зарядни устройства за електромобили в почти всички бензиностанции на нейна територия. Германският канцлер Олаф Шолц обяви плана за разширяване на зареждането на електрически превозни средства в страната на автомобилното изложение в Мюнхен.

Ройтерс съобщава, че Германия планира да въведе закон, изискващ бензиностанциите да разполагат със зарядни устройства за електрически автомобили, с цел по-нататъшно навлизане на електрическите коли. Канцлерът Шолц каза, че Германия ще стане „първата страна в Европа, която въвежда закон, изискващ операторите на 80 процента от всички бензиностанции да предоставят опции за бързо зареждане с най-малко 150 киловата за електрически коли“.

Той обаче не посочи срокове за инициативата. Германия има 90 000 обществени зарядни станции, но правителството иска да има 1 милион обществени зарядни станции до 2030 г. Съобщава се, че правителството също има за цел да има 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 г., но този план също изостава, тъй като Германия към момента има по пътищата си едва около 1,2 милиона електромобила по данни от края на април тази година.

Всичко това идва след като Германия по-рано внесе възражение в последния момент срещу предложената забрана за продажба на автомобили с вътрешно горене в Европа след 2035 година.

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    пусни телеметрия от теслата за софия слънчев бряг през бургас или варна да видим и ние как си карал къде си зареждал колко си спал колко време си ял и къде си правил пиш пиш
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    23-ти, абе ти верно си кон с капаци. Чат пат вадиш някой смислен коментар, ама опредено си много късоглед или понякога не връзваш 2+2. Белене стратегически обект за националната сигруност (сещай се защо). Всяка АЕЦ има жизен цикъл и рано или късно 5 и 6 блок ще го стигнат, а АЕЦ не се строи за дни. И после?! Мариците като цяло са пътнци (емисии), ВЕЦ, ще разчиташ на слънце или ще духаш вентилаторите? Дали не се е дигнала консумцията? Нали елетрификация?Ако е толкова повече - продаваш. пазар има.
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Уестингхаус казва до 2030 нуждата от електричество ще се удвои" тези Не бяха ли същите на които платихме няколко милиона за консултации за АЕЦ Белене и за тези милиони ни обясняваха че през 2020 година потреблението на България ще се е удвоило? Познаха ли? Дали ще познаят и за 2030? Единственият вариант потреблението да се удвои а дори при четворно увеличаване на производството тука да не достига ще е малоумното производство на зелен водород, а не дай Боже и синтетично гориво, че жална ни майка
  • #22
    PLAID ( преди 1 година )
    #20 пъцкай си в телефона по цел ден и за карането н'дей бери гайле. София-Слънчев бряг - 421 км, 0 лв, 0 зареждания, 130 км/ч; София-Варна - 0 лв (безплатен Supercharger в Paradise мол), 0 зареждания, 448 км с 80% или 60 кВтч (което би струвало 7.36 лв с ДДС, нощна). Хо-хо-хо и бутилка рoм.
  • #21
    PLAID ( преди 1 година )
    Ще има само Фиу-Фиуу! Бръм-бръм-пуф-паф-тряс у музея. *** на запис, че мирише
  • #20
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Точно германците 2030 ще започнат да мрънкат за дерогация и удължаване живота на ДВГ. А Уестингхаус казва до 2030 нуждата от електричество ще се удвои - аре приятно кибичене окачени на жицата
  • #19
    MythBuster ( преди 1 година )
    Например ето ви цените за вчера да видим дали ще познаете кога е имало излишък и кога недостиг. В колко часа бихте заредили? На Германската енергийна борса цената за базова енергия е 85,30 евро/мвтч на 10 септември. Пиковата цена ще бъде 61,85 евро/мвтч. Търгуваните обеми при базовата енергия са 733 217,6 мвтч. Най-висока ще бъде цената в 21 ч и и тя ще достигне 151,90 евро/мвтч. Най-ниска пък ще бъде цената в 15 ч и тя ще бъде 0,00 евро/мвтч.
  • #18
    MythBuster ( преди 1 година )
    Май не разбирате, че цената на тока се сменя за всеки час от денонощието на борсата спрямо търсенето и предлагането. Както в България така и в Германия така и в цяла Европа. И ако не можеш да си светнеш лампата когато тока е най-евтин, то спокойно можеш да си заредиш електромобила когато тока е най-евтин, защото на практика на повечето хора им е достатъчно зареждане веднъж седмично, защото са малко тези които минават по над 2000 километра на месец.
  • #17
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 13. Колко пъти да ви обяснявам че синтетичните горива не решават никакви проблеми, а създават нови? Не е нормално да влагаш 100 лв за нещо което ще ти произведе 10 лв и да наричаш това нормално? От 100 kW часа произведени от фотоволтаиците се произвежда само един литър гориво което са 10 киловатачаса. И то само ако спрем до тук а не ги пратим до колелата. С този литър могат да се минат максимум 20 км, а с първоначалните 100kWh електромобил ще мине между 500 и 700км. Какво решава синтетиката?
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Незнам откъде ги вадите тези стат. че Германия има излишък от ток?? Благодарение на зеленитеси затвориха всички АЕЦ, и в момента са вятър табота. Та преди няма и 10д се молеха на Франция да им изнася. Ако въртят бизнес и купуват от някъде евтино и препродават, това е друга история, нямаща връзка с производство. За лимити на потрбление още не съм чул, но е факт, че забележителности тънат в мрак. Ще е интересна зима
fallback
Последни