IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD готви най-аеродинамичния седан в света

YangWang U6 ще има коефициент на съпротивление 0,195 cd

YangWang - наскоро стартиралата премиум-марка на концерна BYD, е готова да представи третото си превозно средство. Това ще бъде седанът U6, който се присъедини към флагмана U8 (SUV) и U9 (електрическа суперкола) в гамата на компанията и както се оказва, ще бъде серийният автомобил с най-добър аеродинамичен коефициент в света – 0,195.


BYD U6


Така по този показател китайският електрически автомобил ще надмине Lucid Air, Tesla Model S и Mercedes-Benz EQS. Германската компания по-рано нарече своя голям седан рекордьор по аеродинамика - коефициентът му на съпротивление е 0,2. Само концептуалният EQXX има по-добър резултат - 0,18.

Самият модел U6 все още не е дебютирал официално, но наскоро се появиха патентни рисунки, разкриващи целия му дизайн. Въпреки че китайската марка пази в тайна техническите му характеристики, името и коефициентът на съпротивление бяха обявени по време на годишната академична конференция на Комитета по автомобилна аеродинамика в Китай.


BYD U6


Презентацията включваше профила на автомобила и цифрата от 0,195 cd, последвана от диаграма на 10-те най-аеродинамични автомобила, произвеждани в момента. Това доказва, че ако постигне обявените стойности, YangWang U6 ще заеме първо място в света. Както в случая с други модели, рекордната цифра е постигната само благодарение на специално оборудване като камери, които сменят външните огледала и др.

На публикуваните патентни рисунки се вижда издължения, ниско спуснат силует и скосената линия на покрива на модела. Големите фарове са подобни на модела YangWang U9, с широк въздухозаборник над ясно изразен сплитер. Аеродинамичните елементи на U6 включват вдъхновени от Taycan калници и нисък нос, по-големи странични хриле, боядисан в черно покрив, хромирани прозорци и активен заден спойлер.


BYD U6


Камерите, заменящи огледалата, вероятно ще бъдат по избор, тъй като патентните чертежи показват модел с конвенционални огледала. Вижда се и монтиран на покрива LiDAR сензор, докато по-ранни „шпионски“ снимки от Китай показаха три дисплея на таблото.

Най-вероятно U6 ще споделя платформа с други електрически автомобили от линията Yangwang. По този начин той може да получи задвижване с четири електромоторо с мощност над 1000 к.с., използвана на SUV U8. В същото време, по предварителни данни, за седана ще бъдат разработени и различни видове хибридни задвижвания, включително такова, при което за презареждане на батериите се използва двигател с вътрешно горене.


BYD U6


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ot-vrat ( преди 10 месеца )
    Китайските ши-тни са от-врат!
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Няма да разбереш, щом не си разбрал от първия път! Най-добро съотношение цена качество не означава евтин! Един от най-продаваните автомобили е Тесла модел У. Както в Европа така и в световен мащаб. Можеш ли да го наречеш евтин? Можеш ли да го приравниш с SKODA или недай Боже dacia?
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 10 месеца )
    MythBusterчо - ти си единствения теслафанатик, който мечтае за китайска доминация, с надеждата да си купи еФтин, *** убав китайски електрически автомобил! То и от цига нка можеш да получиш същото, на по ниска цена, *** вунят бе MythBuster! Те хората ако купуваха само на принципа съотношение цена-качество, отдавна на пазара щяха да са само Дачия и Шкода! Ама не са! Сещаш ли се?!?!
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    А някои хора тук продължават да ВЯРВАТ, че китайците са едни прости копировачи. В най-скоро време останалите автомобилни компании ще започнат все повече и повече да копират от китайците. А техните клиенти ще си купуват китайски автомобили Не защото са по-евтини, а защото за същата цена предлагат много повече, а надежността е по-висока.