В днешния автомобилен свят има няколко сигурни неща. Например, ако направите кросоувър, хората ще го купят. Ако предлагате ръчна скоростна кутия, ентусиастите ще започнат да слюноотделят и след това ще купят каквото им продавате. И най-важното от всичко, ако добавите дизайнерски пакет, включващ черен свят към дадено превозно средство, то ще се продава най-добре от всички себеподобни. Това е урок, който важи в еднаква степен за Toyota Corolla и за Bentley Bentayga.
Въпреки това, докато Toyota се спира на няколко черни детайла, майсторите на лукса в Bentley са отишли още една крачка напред. Те не само са създали куп ефектни тъмни детайли за своите модели, но и ви дават възможност да ги "подушите", благодарение на новия им парфюм.
Парфюмът Bentley for Men Black Edition е най-новият аромат в асортимента на Bentley и всичко в него е направено да отразява по-тъмната страна на духа на автомобилния производител. Съдържа се във флакон, направен от тежко черно стъкло с полирани сребърни ръбове, а самият флакон е „създаден да отразява линиите и извивките на Bentley с войнствена елегантност.“
Ароматът на самия парфюм е „толкова съблазнителен, колкото всеки интериор на автомобил, произведен в Крю“, защото и в двата случая разчитаме единствено на луксозни и най-висококачествени естествени материали, казват от Bentley. За да разработи този парфюм, автомобилният производител се е обърнал към известната специалистка в областта Дороти Пиот, която си играе с ярки и тъмни нотки, за да създаде нещо наистина е интригуващо.
Версията Blackline се предлага за Continental GT, GTC, Flying Spur и Bentayga и се поръчва от общо 40 процента от купувачите на тези модели, най-вече на Bentayga. Подобно на автомобила, Bentley казва, че новият им аромат ще придаде на потребителя атмосфера, която е „мистична и загадъчна“. Една 100-милилитрова опаковка от Bentley for Men Black Edition Eau de Parfum се продава за около 81 евро.