fallback

Плюсове и минуси на употребявана Toyota Aygo

Обърнете внимание на основните недостатъци на този модел, за да не останете разочаровани

Този субкомпактен автомобил, който се справя отлично в града, се възползва от уникално шаси, разработено от яронците от Toyota, които са специалисти в малките автомобили. Aygo е добре балансирано и приятно автомобилче, като отговаря точно на това, което се очаква от едно градско превозно средство, а именно лекотата на управление, маневреност и лесно паркиранет. 

От друга страна, трябва да се задоволите с доста базови нива по отношение на комфорт, шумоизолация и оборудване. но всичко това е направено с една-единствена цел - ниска цена. И тя продължава да е такава при употребяваните екземпляри. 

По този начин, ако технически този автомобил е над превозните средства от нисък клас, то производството и качеството на материалите попадат точно в обхвата на това определение. Намаляването на разходите е очевидно в салона на колата. Технически, тези икономии се отразяват единствено на ресурса на съединителя, който се характеризира с проблеми, причината за които е използването на диск с малък размер.

Ако се надявате на минимален комфорт, трябва да избягвате базовите нива на оборудване. Средните такива дават възможност за електрически прозорци. А за максимум предимства, се ориентирайте към най-високите нива на екипировка, които се възползват от климатик и радио със CD.

Ако трябва да сме честни, изправен пред конкуренцията, този градски автомобил не е кралицата на съотношението цена/качество. При употребяваните екземпляри тапицерията и пластвмасите в салона не остаряват добре, а шумовете, издавани от таблото, ствават повсеместни.

Каросерията обаче изглежда по-добре обработена... стига да не се вгелжадете внимателно качеството на уплътненията на вратите. Дребнавост, най-вероятно, кара производителя да не боядисва вътрешността на капака на двигателя и двигателното отделение. Под шасито много механични елементи също не са добре защитени от корозия.

Що се отнася до поддръжката, то и тук Aygo не е от най-икономичните, тъй като сервизните интервали са 15 000 км или 1 година. Освен това смяната на диска на съединителя е доста скъпа, а и цената на отделни други консумативи не е никак ниска. Все пак колата си има и предимства, като надежден и икономичен двигател. Ето и основните плюсове и минуси на Toyota Aygo.

Плюсове

+ Ако търсите практичен и икономичен градски автомобил, този братовчед на асоциацията PSA-Toyota изпълнява идеално задачата си. Пъргав, маневрен, лесен за паркиране... аргументи не липсват.

+ В допълнение, купето е добре подредено по отношение на ергоночичност и може да побере двама възрастни и две деца без проблем.

+ Еднолитровият бензинов двигател има додтатъчно "енергия" в града и показва отлично ниво на надеждност.

+ И накрая, пазарът е пълен с такива модели, което прави цените на повечето екземпляри - доста атрактивни.

Минуси

- Най-крещящо остава качеството на изработка, ориентирано към икономията, което поставя под въпрос доброто стареене на седалките, мокетите и въобще на целия интериор.

- Шумоизолацията в купето е изключително слаба и дори в най-високите нива на оборудване е силно недостатъчна.

- В допълнение към ограничения капацитет, багажникът не е практичен за ежедневието.

- Комфортът също не е силната страна на този градски автомобил. Седалките са твърди и неудобни, а окачването - твърдо, което ви насърчава да се ограничите единствено до малки маршрути.

fallback
  • #15
    Айго ( преди 1 година )
    За двама човека колата е перфектна. Задните седалки се ползват за багажник и готово. Харчи малко и е много здрава кола. Никакви детски болести, никакви проблеми, никакви забележки относно здравина и качество на изработка, която е евтина, но надеждна. На жената вече Айгото е на 148 000 км. Купихме я нова преди 9 г. и до този момент нищо не е пипано освен консумативи. Това за скъпия съединител са също измислици. Нов съединител с аксиален лагер комплект струва 300 лв. Кое е скъпото?
  • #14
    Айго ( преди 1 година )
    Айгото е супер малка градска кола. Минусите, които се споменават не са никакви минуси, защото са типични за всички автомобили от този клас и от този ценови сегмент. Всичко е евтино по колата и се оправя евтино, ако има какво да оправяш изобщо. Части има много и са много, ама наистина много евтини. Погледнете колко струват консумативите и ще видите, че са евтини. Скърцане няма никакво не лъжете. Возията е доста добра за такава кола. Багажника е малък, но кой багажник е голям в класа?
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Дългите предавки са с цел да си житкаш цял ден на 2-ра в града
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Ама на равно ли?
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    70 коня на пета си вдигат 190 по гпс
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    190км/ч може да е вдигала само на спускане по надолнище, както и 9 сек. 0-100км/ч. Производителят дава 13,8 сек 0-100км/ч. и няма причина да дава по-бавно ускорение,ако то е 9 сек. но няма как кола 68 коня ,която е 900 кг. да ускори за 9 сек., просто конете са малко.Нито пък да вдига 190км/ч. на равно, как да стане. Това за дългите предавки е вярно и точно това спъва двигателя за по-бързо ускорение.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Продължавам - С1то вдигаше над 190км/ч въпреки че километража му беше до 170. Супер стабилна кола и не бих казал шумна. Не е S класа, но беше перфектната количка тип раничка. Много добра обратна връзка от волана и ***, много добър двигател и перфектно синхронизирана кутия. Последната обаче трябва да й се донастрои прекъсвача, че много убиваше оборотите. Предните две седалки бяха топ, задните не ставаха. Останах супер доволен от колата. Що ръчка изяде
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Много грешки в почти всяко изречение! До Румен - контент райдъра, прочитай си поне по веднъж готовия материал!!! Поне няма да простееш толкова!Имах преди 15 години ситроен с1. Супер яка количка беше. Навъртях й 40к км за две години като най-дългия й преход беше 6500км. Колата е супер за до двама - шофьор и гаджето му. За трима вече идва малка. Но 0-100км/ч ги правеше за 9 секунди. До 110км/ч стигаше втората. Можеше да се движи от 0 до 150км/ч само на трета предавка, но не беше хубаво ускоре ...
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    айго х няма има айго кросс
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Никакви шумове от таблото,колата е на около 70 000км. Двигателят 1.0 3 цилиндров според мен е тромав, няма ряз при никоя предавка,дори на първа тръгва плавно от ниски обороти и в съчетание с дългите предавки мен ме ядосва. Иначе ускорява добре и скоростта не се усеща заради обезшумения двигател. Старите японски малолитражки бяха пъргави и бегачки 1.3, 4 цилиндровите бягаха като отвързани, това върви като френска малолитражка,или германска.
fallback
Последни