fallback

Как отстъпките за Tesla стигат до 15 000 долара

От тях се възползват основно хората с по-ниски доходи

Tesla не само намалява цените на своите модели, но и активно насърчава клиентите си да се възползват от бонусите и субсидиите, предлагани от властите в различни региони на света. Това важи с пълна сила за Калифорния, където купувачите на електрически превозни средства получават редица намаления на цената.

В имейл до свои потребители в щата Tesla съобщава, че в момента са налични отстъпки до 15 000 долара под формата на стимули и данъчни кредити. Компанията насърчава купувачите да разгледат три действащи стимула - федералния данъчен кредит, проект за отстъпка за чисти автомобили в Калифорния (CVRP) и програмата Clean Cars 4 All.

Ако отговарят на условията във всички споменати програми, купувачите на Tesla могат да спестят дори повече. Наскоро ви съобщихме за жител на Калифорния, който в допълнение към федералния данъчен кредит от 7500 долара, отговаря на условията за още 7500 от CVRP и получава допълнителни отстъпки по две програми - Electrify Your Ride Program и Monterey Bay Air Resources District.

Отстъпките зависят и от доходите на кандидата. Купувачите, например, не могат да използват CVRP, ако техният годишен доход като единични податели е над 135 000 долара. За глави на домакинства и съвместни податели лимитите на доходите са съответно 175 000 и 200 000 долара. Идеята на CVRP е да подпомага лица със средни и ниски доходи, и също така да предлага увеличени отстъпки за по-големи домакинства.

Освен това електромобилите трябва да попадат в определени категории. Във федералния данъчен кредит има клауза за критични минерали, която гласи, че производителите на автомобили трябва да доставят ключови минерали като литий, никел, манган и т.н. от САЩ или от страни, с които САЩ имат споразумение за свободна търговия.

fallback
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вероятността някой от пишещите тук да е вдишал от онези газове на кораба, е горе-долу колкото да те удари гръмотевица, докато падаш от върха на небостъргач, защото някое извънземно те е бутнало от покрива му. Докато 100% от пишещите тук днес вече сме дишали както въглеродния оксид така и азотните окиси, излезли от ауспух на автомобил. Дори не осъзнаваш че маркуча си го вкарал в детската стая на дъщеря ти и си мислиш, че си решил проблема.
  • #9
    Гост ( преди 1 година )
    До тук желаещите да дишат "чист" въздух на горящия кораб с електрички станаха 8.
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    До 5.Нямаш грижи,разбивачо.В гаража съм сложил един маркуч и отвеждам газовете извън гаража.Теб ще те пратя да дишаш "чист" въздух на горящия с електромобили кораб.
  • #7
    Шофьор на Максим ( преди 1 година )
    Гледах един Uber шофьор (Dobson Tesla Ride Service) с нова тройка. Вика много ми се промени работата. Викат ме много нови хора, стига се дотам да искат да си сменят полета само и само аз да ги закарам до летището (техните вътрешни линии са като влаковете). Адски много се кефят на колата как се носи леко и тихо като лодка. И се изплаща сама - само маслото на Camry-то го сменяхме 2 пъти в месеца. Единственият й проблем, вика, е че не я купих по-рано.
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    Да видим дали си съгласен че мита че въглеродният диоксид е замърсител е разбит? Не че някой от вас някога е имал някакво лично мнение на което да отговори с елементарно да или не, да не очаквам да отговориш а да продължиш да си разказваш митовете и легендите и вярванията които не се основават на никакви факти.
  • #5
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вече 100 пъти ти задавам въпроса какво общо имам въглеродния диоксид с чистотата на въздуха? Въглеродният диоксид не е замърсител. Въглеродният окис е замърсител. Азотните окиси също. 100 пъти ти задавам въпроса за теста в гаража. Съгласен ли си да го направиш с най-чистия автомобил с ДВГ за който знаеш? Палим двигателя затваряме гаража и ако оцелееш, обещавам повече да не отварям темата че от ауспуха на автомобилите излизали отрови въпреки пречистванията и не знам си кое е точка ком лъжи.
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Ах приятелю възхитен съм, чудно колко ли ще е чист въздуха ако екокостсейвинг.ком ни казва че средно едно ел ползва 0.346 кВч за миля, а ЮЕс Енерджи Информейшън Администрейшън ни казва че в Калифорния за 1 кВч енергия се отделят 387 грама СО2... сметките оставям на който му се смята :) Не знам за теб, но аз все пак продължавам да не съм много доволен когато парите ми се ползват някой тарикат да си купува неща, които не може да си позволи сам... може пък да си тарикат и да ти е добре ;)
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    Шменти, а не завиждаш ли малко поне? Не ти ли се иска и България да дава 30 000 лв отстъпка от данъците за всеки закупен автомобил който е произведен в България? Сещаш ли се какви доходи трябва да имаш, за да плащаш поне 30 000 лв данъци за да ти ги приспаднат? А сещаш ли се какъв избор от марки и модели имаш, за да получиш тази данъчна отстъпка? Хората си стимулират икономиката, запазване на чистия въздух и зависимостта към изкопаеми горива, преди много внос, а ти произвеждаш мрънкания!
  • #2
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Толерастко ми е едно такова... значи обикновения данъкоплатец трябва да плаща за кефа на електричаря щото той искал нещо си дето не му било по джоба! Колко ли ще са продажбите на нови автомобили с ДВГ на които базовите модели почват около 20 000 долара, ако някой им подари 15 от тях? Идеи?!
  • #1
    Иван ( преди 1 година )
    И колко хора които живеят и си плащат данъците в Калифорния четат този сайт? Предполагам че е болшинството щом това е основната новина за деня
fallback
Последни