fallback

Как отстъпките за Tesla стигат до 15 000 долара

От тях се възползват основно хората с по-ниски доходи

Tesla не само намалява цените на своите модели, но и активно насърчава клиентите си да се възползват от бонусите и субсидиите, предлагани от властите в различни региони на света. Това важи с пълна сила за Калифорния, където купувачите на електрически превозни средства получават редица намаления на цената.

В имейл до свои потребители в щата Tesla съобщава, че в момента са налични отстъпки до 15 000 долара под формата на стимули и данъчни кредити. Компанията насърчава купувачите да разгледат три действащи стимула - федералния данъчен кредит, проект за отстъпка за чисти автомобили в Калифорния (CVRP) и програмата Clean Cars 4 All.

Ако отговарят на условията във всички споменати програми, купувачите на Tesla могат да спестят дори повече. Наскоро ви съобщихме за жител на Калифорния, който в допълнение към федералния данъчен кредит от 7500 долара, отговаря на условията за още 7500 от CVRP и получава допълнителни отстъпки по две програми - Electrify Your Ride Program и Monterey Bay Air Resources District.

Отстъпките зависят и от доходите на кандидата. Купувачите, например, не могат да използват CVRP, ако техният годишен доход като единични податели е над 135 000 долара. За глави на домакинства и съвместни податели лимитите на доходите са съответно 175 000 и 200 000 долара. Идеята на CVRP е да подпомага лица със средни и ниски доходи, и също така да предлага увеличени отстъпки за по-големи домакинства.

Освен това електромобилите трябва да попадат в определени категории. Във федералния данъчен кредит има клауза за критични минерали, която гласи, че производителите на автомобили трябва да доставят ключови минерали като литий, никел, манган и т.н. от САЩ или от страни, с които САЩ имат споразумение за свободна търговия.

fallback
  • #30
    MythBuster ( преди 1 година )
    Електричките зареждат през нощта защото това е държавна политика за поддържане на въглищата. Изкупуват енергията на 18 стотинки за киловатчас и я продават на 2 стотинки, за да е доволно населението. Останалите 16 стотинки ги взимат пак от населението но под формата на данъци, вместо с тях да се стимулират продажбите на по-чисти продукти като тези описани в статията. Осъзнаваш ли че това означава, че за всеки 2000 лв за редене през нощта в електромобилите, ти плащаш 16 000 лв от данъците си!
  • #29
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 27. За разлика от вас аз съм реалист и минимум 378 пъти съм ви повторил, че колкото и да смятам че електромобилите са бъдещето, смятам че през 2050 година в България повечето автомобили по пътищата ще са с ДВГ. Така и не се научихте да различавате действие от процес. Все едно аз да питам гостенина, дали е купил бална рокля за дъщеря си и кога смята да я купува, при положение, че все още е в детската градина. Това че ще е абитуриентка със сигурност, не означава че ще е утре, нали!
  • #28
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 24.Зелен ток от въглища?
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    До 25.Не те разбирам,тесляка.Старите автомобили ти пушели,но защитаваш собствениците им.Нещо като раздвоение на личността.
  • #26
    Горския ( преди 1 година )
    Електроенергията се продава като микс.Електричките се зареждат през ноща,когато фотоволтаиците не работят.
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    Турбо пак живееш в паралелна реалност и смяташ че само ти имаш право на съществуване. Мразиш както по успелите така и по-неуспелите. Едните според тебе са неудачници, а другите измамници. Казваш неудачниците няма нужда да имат автомобил за да ходят с него на работа. Научете се да уважавате хората, каквито и да са! Сигурен съм че, ако имаше достатъчно доходи, нямаше да обясняваш и как мощността големината и лукса на един автомобил няма никакво значение.
  • #24
    MythBuster ( преди 1 година )
    А защо реши че зарядните станции работят с въглищен ток а не са си купили зелен? Разликата в цената е десетина процента, а имат надценка 500 процента. Или не си чувал че можеш да си купиш дори за вкъщи зелен ток, за да не ти се сърди приятелката Грета тунберг че вие антиелектриците станахте 10 пъти по-големи еколози от тези които карат електромобили и се интересуват от ускорението, удоволствието е от шофирането и ниските разходи и не им пука за екологията
  • #23
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо,аз също съм против движението на много стари автомобили с евро 1 и 2.Не е нужно всеки *** да е качен на автомобил.
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Дай сега да видим колко тона въглероден диоксид отделиха ТЕЦ за производството на ток за електричките?
  • #21
    MythBuster ( преди 1 година )
    Само тази сутрин в София ти сметнах часа отделени 150 т въглероден диоксид и още толкова ще бъдат отделени довечера. Ще ги дишат два милиона софиянци. Колко ще отдели при горенето един електромобил и колко човека ще дишат тези газове? Май не правиш разлика между глобално И локално замърсяване. Това е като разликата сутринно време всички да идат до тоалетна в тоалетната в сравнение с това да отидат на улицата да свършат същата работа. Количеството ще е същото, но ефектът различен.
fallback
Последни