Хората казват, че автомобилите твърде много си приличат. И може би до голяма степен са прави .Някои компании обаче са създали модели, с които са си позволили да бъдат различни от останалите. Представяме ви една подборка автомобили, които се отличаваха със своя стил. Това обаче невинаги се оказваше добър ход, като голяма част от тези модели не успяха да се наложат.
Автомобилите, които си позволиха да бъдат различни (I част):
Lotus Europa
Lotus построи първата си състезателна кола със средноразположен двигател през 1960 г., но използва оформлението в сериен автомобил едва шест години по-късно. Дори това беше доста рано за спортен автомобил от този тип, който би превърнал Europa в чудак за времето си дори и без любопитната форма на каросерията "breadvan".
Lotus построи първата си състезателна кола със средноразположен двигател през 1960 г., но използва оформлението в сериен автомобил едва шест години по-късно. Дори това беше доста рано за спортен автомобил от този тип, който би превърнал Europa в чудак за времето си дори и без любопитната форма на каросерията "breadvan".
Първоначално Lotus използва двигателя Renault Cléon-Alu (използван също в Renault 16 и Alpine A110, спечелил Световния рали шампионат), но базираният на Ford Kent Lotus Twin Cam е добавен към гамата през 1971 г.