Хората казват, че автомобилите твърде много си приличат. И може би до голяма степен са прави .Някои компании обаче са създали модели, с които са си позволили да бъдат различни от останалите. Представяме ви една подборка автомобили, които се отличаваха със своя стил. Това обаче невинаги се оказваше добър ход, като голяма част от тези модели не успяха да се наложат.
Автомобилите, които си позволиха да бъдат различни (I част):
Fiat 500 TwinAir
Тъй като през последното десетилетие бяха представени толкова много други ретро автомобили, 500 не беше особено смятан за чудак, когато направи своя дебют през 2007 г. Това се промени, когато TwinAir се появи три години по-късно. Неговият 875-кубиков двигател (първият, проектиран от нулата, за да използва брилянтната технология за повдигане и синхронизиране на клапаните MultiAir на Fiat) беше първият двуцилиндров агрегат, монтиран на масов европейски автомобил след падането на Citroën LNA през 80-те години.
Тъй като през последното десетилетие бяха представени толкова много други ретро автомобили, 500 не беше особено смятан за чудак, когато направи своя дебют през 2007 г. Това се промени, когато TwinAir се появи три години по-късно. Неговият 875-кубиков двигател (първият, проектиран от нулата, за да използва брилянтната технология за повдигане и синхронизиране на клапаните MultiAir на Fiat) беше първият двуцилиндров агрегат, монтиран на масов европейски автомобил след падането на Citroën LNA през 80-те години.
Може би също толкова важно, когато работи на празен ход, 500 издаваше звук, сякаш мъркаше, което просто беше твърде сладко за думи.