IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това ли е най-доброто Audi RS в историята?

Комбито RS6 Avant Performance се оказа по-бързо от обявеното (ВИДЕО)

Audi RS6 отдавна се счита за едно от най-добрите „бързи комбита“ на пазара, като се започне от първото поколение на модела, което се появи през далечната 2002 г. и се до най-новия вариант с кодово име C8, задвижвано от V8 двигател.


Audi RS6 Performance


Сегашното RS6 Avant Performance беше показано в края на миналата година заедно заедно с купето с четири врати RS7 Performance, като получи увеличени стойности на мощността и въртящия момент. В сравнение с обикновеното Audi RS6, системата с двоен турбокомпресор на Performance позволява развиването на 621 к.с. к 850 Нм въртящ момент, което е увеличение с 30 к.с. и 50 Нм.

Двигателят - 4,0-литров V8, изпраща мощността към четирите колела с помощта на система quattro и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Всичко това, по данни на Audi, позволява на тежащото 2090 кг. комби да ускори от 0 до 97 км/ч (60 мили по американските стандарти) за 3,3 секунди, което е с 0,2 секунди по-бързо от стандартното RS6 Avant. Оказва се обаче, че колата е по-бързо от обявеното от производителя.



Това става ясно от видеото на Carwow, където водещият Мат Уотсън тества колата. Той установява, че комбито може да вдигне 60 мили в час от място за 3,2 секунди. Това е по-бързо от Porsche Carrera GT, който беше сред най-бързите автомобили в света, когато се появи през 2004 г., задвижван от 5,7-литров V8 с мощност 603 к.с. Спортното купе записва 3,9 секунди, а неговият мотор звучи невероятно.

Връщайки се към Audi, което, случайно или не, стартира цялата си гама RS с помощта на Porsche през 1994 г. с RS2 Avant, изглежда, че новото RS6 Performance не само ускорява, но и спира отлично, благодарение на стандартните си 10- бутални предни спирачни апарати. И представянето на комбито кара Мат Уотсън да го обяви за най-доброто Audi RS в историята.


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Абе гледам че тия иначе така добре завиващи бегачки с преден двигател и задно задвижване по писти и ралита не ги карат много! Що така?
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    knophix ( преди 8 месеца )
    Порше Карера ГТ не беше ли с V10?
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    До 4. Е нали И аз точно това ти казвам! Това audi с какво точно е по-добро?
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Електрогейтек ( преди 8 месеца )
    До 1. Единственото на което може да е добър един тролей е 0-100, при положение обаче, че не е ТеслАта, защото първо трябва да чакаш половин час докато влезе в работен режим и всичко това за максимум два старта, защото ако не се самозапали в движение или докато чакаш, ще и се запалят спирачките. Това е ако са керамика, защото обикновените се палят след първия старт. Факт. Скрий се, че си смешен.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    #2 ( преди 8 месеца )
    как да завива като мотора му е монтиран на предната броня? отвори капака на един Мерцедес, за БМВ да не говорим, и ще видиш разликата - огромна е!
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Джеръми Кларксън ( преди 8 месеца )
    Ауди завива така, все едно има умряло магаре вързано на предния капак.
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Трябва да измислят някакъв друг тест за бързина, защото както ускорението до 100, така и четвърт миля представя бързите автомобили с ДВГ в негативна светлина!