fallback

Maserati представи най-бързия седан в света

Ghibli Ultima 334 ускорява от 0 до 100 за 3,9 секунди и вдига 334 км/ч

Най-новите автомобили Maserati с двигатели Ferrari V8 бяха показани на Фестивала на скоростта в Гудууд. Един от тях беше най-бързият сериен в света седан Ghibli Ultima 334.

Maserati представи седана Ghibli и кросоувъра Levante във версии Ultima. Те са боядисани в класическия цвят Ultima Scia di Persia и оборудвани с мощни V8 двигатели.Такива мотори се монтират на автомобили Maserati от 1959 г. В чест на това са направени финалните версии на моделите, които вече ще се предлагат с по-малки двигатели..

Maserati Ghibli Ultima 334 е оборудван с 21-цолови лети джанти Orione с нови гуми и спойлер от въглеродни влакна. Скоростната кутия също е модифицирана. Седанът се задвижва от 3,8-литров V8 двигател с мощност 580 к.с. и 730 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3.9 секунди, а максималната скорост е 334 км/ч.  

Кросоувърът Maserati Levante Ultima също е оборудван с V8 двигател с мощност 580 конски сили. Моделът е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди.

Интериорът на новите продукти е изпълнен в цвят Pale Terracotta Tan. Вътре има кожени и карбонови елементи. Общо Maserati ще произведе 103 екземпляра от всеки модел. но за съжаление производството на двигателя V8 ще приключи до края на 2023 година.

fallback
  • #17
    Радо ( преди 1 година )
    Чудя ви се какво въобще обсъждате коли който никога няма да си купите,поради простата причина че нямате тази финансова възможност,че за капак и ги сравнявате все едно сте собственици на такива й вече имате дълга опит с тях и изказвате мнение.
  • #16
    До Пропов ( преди 1 година )
    Отговорът се крие в статията но трябва четене с разбиране за да го видиш "Общо Maserati ще произведе 103 екземпляра от всеки модел." Тесла е масов автомобил и се произвежда в хиляди бройки и не е нужно да задължиш всеки от собствениците да плати 20 000 долара повече за високоскоростни гуми и керамични спирачки, ако така или иначе няма да вдига повече от 270 км в час. Те се поръчват като допълнителен пакет при който ти отключват максималната скорост до лимита на гумите и спирачките - 216 мили/ч
  • #15
    Пропов ( преди 1 година )
    Хахахах къде турихте пак Тесла при Мазерати. И някъв ми говори тука за гуми и прочее. Ами точно - Наредила се жабата , щото видяла че подковават коня, и нея да я подковът. Решила кон да става, хахахаха! Хора, еко - ***, модерни юпита, гелосани меринджейчета и прочее! Купувайте си и се радвайте на електеокарите. Но не ги сравнявайте с автомобили от "старата школа". За всеки влак си има пътници! Кеф ти влак да върви и да пуши , кеф ти еко влак на батерии - кока върви , кога го зареждаш...
  • #14
    до теслЪтЪ ( преди 1 година )
    В youtube autotopnl пробва въпросната теслъ с перформънс пакета - да вдигна еднократно и за секунди 327км/ч и почнаха батерийните проблеми - прегряване, пад на заряда и край на батерията... Иначе на теория всичко е ок.
  • #13
    q ( преди 1 година )
    Теорията на *** е че видиш ли субсидиите били в основата на успеха на електромобилите. Същност *** истински се надява това с ДВГ-то да продължи вечно, как иначе всеки скъса-няк ще има премиум - 20 годишен ама премиум. Как ще продава и купува избушляци с превъртяни киломретражи и блокирани системи за сигурност и екология, че много лошо светят лампите. Всичко това свърши - свиквайте.
  • #12
    до 10 ( преди 1 година )
    Е то 8 вече ти е разказал играта
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    На новата версия поне върнаха нормалният волан и разкараха онова правоъгълно недоразумение дето прилича на кормилото на самолет.
  • #10
    Абе долен ( преди 1 година )
    Когато тези дни намериш някъде безплатен бърз интернет, на който можеш да гледаш YouTube ще разбереш. Дотогава по-добре не коментирай, защото се излагаш. То не че има къде повече да се излагаш, ама не ми се занимава с тебе да ти обяснявам елементарни неща, че така или иначе няма да ги разбереш.
  • #9
    До 8 ( преди 1 година )
    Ограничението е на 270 км в час за всеки стандартен автомобил излязъл от завода. Ограничителя се мести за по-висока скорост спрямо монтираните гуми и спирачки, защото проблемът е че спирачките прегряват при често спиране от високи скорости, а не всяка гума е високоскоростна и може да се пръсне и да те убие, ако ползваш неподходящи гуми с премахнат ограничител на скоростта. Без ограничител и с подходящи гуми е възможно да вдигне и доста над 360 със своите над 1 000 коня и ниско челно съпротивлени
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Най новата Tesla S вдига 100км/ч за 2 секунди и развива максимална скорост 328км/ч като това е електронен лимит. Ако се премахнат всички лимити и се монтира по мощно охлаждане на батерията би трябвало да вдигне над 360км/ч/. Но може да прави това само еднократно за няколко секунди след което трябва да намали до към 150км/ч за няколко минути да се охлади. Много бързо прегряват тия батерии. Но така или иначе никой не кара с такава скорост повече от няколко секунди.
fallback
Последни