fallback

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.

Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.

Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Пропов ( преди 1 година )
    Хората не искат да рискуват. Няма никаква яснота относно подръжката, ремонтите и разходите за тия електрокари. Като цяло сервизите са кът. Застраховките също са супер скъпи и ще стават още по по . Защото батерията е отдолу и е зле защитена. Лесно е да се задере някъде или да се натисне. Официално батерия не се ремонтира а задължително се сменя дори и при малка повреда. 15 до 20 хил. евро. Фактора износване на батерията също крие огромни рискове. Абе тоя експеримент е само за богати балъци.
  • #22
    До тесларя ( преди 1 година )
    Единствения функционално неграмотен си ти.
  • #21
    До 16 ( преди 1 година )
    Ако ми подарят Тесла ще я взема и въобще няма да се оплаквам, че няма къде да я зареждам или обслужвам. Няма постоянно да обяснявам как ми трябват една седмица изчисления И планиране на маршрута за да си избера на коя от 17-те станции през 20 км да спра за 10 минути до морето, за да стигна с половин батерия, че ако не спирам ще остана само на 5-10%.
  • #20
    Гостенино 18 ( преди 1 година )
    За пореден път повтаряш моите твърдения като свои почти дословно, все едно ме цитираш, а след това ми обясняваш как греша? Пак функционална неграмотност, че не можеш да разбереш че твърдя същото като тебе, за да може типично в твой стил да напишеш обратното за да се заяждаш. Как точно се правиш на най-глупавия по този начин? Ако искаше да се правиш на най-глупавия трябваше да напишеш точно обратното на това което твърдя аз. Ама ти дори не можеш да разбереш какво твърдя!
  • #19
    Гостенино 17 ( преди 1 година )
    Пак ли функционална неграмотност и липса на следене на дискусията? Постоянно се включваш в дискусии между събеседници, без грам да разбираш взех какво си говорят останалите. Това как ще го коментираш писано в темата от човека на когото отговарям: "хаха, аз на моя дизелов 4г автомобил на 80к, мога да му взема почти същите пари, които дадох когато го взех от дилъра...Ясно е, че електриките са далеч...". Дизеловия автомобил на човека не е ли ДВГ според тебе или и той говори за електромобили?
  • #18
    Гост ( преди 1 година )
    Бюджета ми за автомобил втора употреба досега беше от 5 до 10 к.лв.Следващата смяна как дойде,май ще трябва да увелича бюджета.Статията е за цените на употребяваните електромобили главоломно пада.Тесла електромобил ли е?Още по зле,свалиха цените на новите Тесли,сега втората употреба Тесла стават непродаваеми,ако не им свалиш драстично цената.
  • #17
    Гост ( преди 1 година )
    До 14.Статията е за електромобили.Никъде не се споменава ДВГ.А твоето мнение на неспейшълист знаеш колко струва,нищо.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    До 13.Безработния писател теслар никога няма да си купи електричка.Чака да му подарят по системата на Тесла за привлечени нови клиенти
  • #15
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Пак ли не успя да разбереш написаното в предишното преди твоето мнение? Прочети тази част няколко пъти и се опитай да я разбереш : "С намаляване на предлагането на ДВГ, цените им дори 2 ръка ще се задържат високи, защото търсенето ще е повече от предлагането" дали това ти звучи като това което си разбрал : "Електромобилите се обезценяват по бързо от автомобил с ДВГ.Още една тесларска опорка падна." Е как ще е паднала като твърдя същото? Гост обясняваше как ще си купи 10г toyota за 5 000 лв
  • #14
    Гостенино ( преди 1 година )
    Пак си залюхан повече от всички останали, защото за разлика от останалите четеш само заглавието и максимум първото изречение от статията и се втурваш да коментираш за да изпълниш дълга си да изглеждаш най-глупавия човек на света, преди да видиш че в статията липсва Тесла, което вече в няколко поредни статии споделям, че и мен ме учудва, защото за разлика от останалите, които не са свалили цените на новите автомобили, Tesla им свали цените с 30%, а на старите цените не падат с толкова.
fallback
Последни