fallback

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.

Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.

Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #143
    реплика ( преди 1 година )
    Направете изледване на балканският полуостров ,не ме интересува какво става в Англия
  • #142
    VAYK ( преди 1 година )
    Туа виждам само преправени стари коли със сменен ДВГ с електрически тракт! Няма чистокръвни ЕПС-та.
  • #141
    Джонката ( преди 1 година )
    Нормално да им паднат цените главоломно, след като батериите са готови да се самозапалят, а смяна на такъв "консуматив" в някой случай струва колкото нова кола!
  • #140
    анонимен ( преди 1 година )
    ами ората се осетиха че са мокрия сън на пиромана, вижте след наводненията в америка колко се запалиха... и цял танкер с чисто нови изгоря.
  • #139
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер, но много ме дразни, че тръгвт да затварят яко софутера и даже една диагностика не щат да ти покажт от там. А това, че ня някой трябва се СЪГЛАСЯ С УСЛОВИЯТА, че да я карам, след кто съм я платил, направо е.... Това го има и на ДВГ, де, ама при електриците стана мания. Какво стана с - качвам се карам! Сега ми сиак мейл и телефон. Дрън дрън че пляс
  • #138
    анонимен ( преди 1 година )
    7 от 10 от показните, са тотални .... бракми.
  • #137
    Wolf ( преди 1 година )
    ЩОТО СА *** БЕ
  • #136
    анонимен ( преди 1 година )
    Така е! Ето че и ти се съгласи че автомобил се купува според нуждите а не според съветите на съмнителни специалисти по форумите. Ето аз например съм съгласен, че както ти, така и Гост с неговата toyota за 10000 лв, както и турбо с неговата дизелова баничарка, сте си избрали най-подходящите за нуждите си автомобили и на никой от вас автомобила на другия няма да му върши работа. Не знам защо вие всичките се опитвате да обясните как аз трябва да си купя баничарка или passat или 10-годишно toyota?
  • #135
    До #133 ( преди 1 година )
    Успех с покупка на Пасат за 34к лв и 'реални' 90к...Относно твоята покупка на SUV, страхотно. Щом те кефи. Пасата ми е основно товарна кола и изкарва пари, SUV-а е тухла със съмнителни качества и двойни разходи, но пък е модерно. Всеки с нуждите си.
  • #134
    Еконт експрес ( преди 1 година )
    Къде се скри, специалиста по спедиция и електромобили?
fallback
Последни