IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Huawei представи евтин кросоувър с пробег от 1455 км

Базовото оборудване включва асистенти с 12 ултразвукови радара и 5 камери

Обновеният електрически кросоувър AITO M5, създаден от джойнт-венчъра между Huawei и Seres, влезе в продажба в Китай. Новостта се предлага в няколко версии със задно и със задвижване на всички колела, съобщава CarNewsChina.
   
    
Aito M5
  
       
Новата версия на AITO M5 впечатлява със стилен дизайн с тесни фарове и масивна радиаторна решетка. На покрива е монтиран лидар за работа на някои системи за сигурност. Отзад се забелязват иновативни светлини, които са свързани с LED лента.

Дръжките на страничните врати са вдлъбнати в купето. Те се изтласкват само по време на ползване. Електрическият кросоувър може да бъде поръчан в шест цвята на купето. Базовото оборудване включва системи за подпомагане на шофирането от второ ниво с 12 ултразвукови радара и 5 камери.

Автомобилът е оборудван с 20-цолови джанти с пет спици. Зад тях са разположени червени спирачни апарати. Интериорът разполага с 10.25-инчов цифров инструментален панел и с 15.6-инчов дисплей на информационно-развлекателната система. Те работят на базата на операционната система Huawei Harmony OS 3.0. Също така вътре има две поставки за чаши и две зарядни устройства с поддръжка за безжично зареждане. Аудиосистемата Huawei Sound се предлага още от базовата конфигурация.
   
     
Aito M5
   
       
AITO M5 е оборудван с електрически двигател и с 1.5-литров бензинов мотор, който зарежда батерията. Версията със задно задвижване произвежда 272 к.с. мощност и 360 Нм въртящ момент, а вариантът със задвижване на четирите колела - 496 к.с. мощност и 675 Нм въртящ момент.

Интерес представлява максималният пробег, който е 1 455 км с пълен резервоар и заредена батерия. Версията със задно задвижване може да ускори от 0 до 100 км/ч за 7.1 секунди, а модификацията със задвижване на всички колела изпълнява това упражнение само за 4.4 секунди.

Базовата версия на AITO M5 се предлага на цена от 259 800 юана (32 700 евро). Ако пък клиентите искат 4х4, ще трябва да платят 279 800 юана (35 200 евро) за версията на кросоувъра със задвижване на всички колела.
   
    
Още снимки на Aito M5 вижте в ГАЛЕРИЯТА:


  
   

 

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Юрий ( преди 11 месеца )
    Хубава, лоша, това е положението, ние какво произвеждаме!?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 11 месеца )
    като гледам, от секъде е тесла
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 11 месеца )
    1400км пробег некой друг път официалният е 1100км.Никакви предимства пак изгаря гориво тоест топлинните загубу ги имаме в двг зарежда батерии 88квтч което е нисък капацитет и с него и 500км не може да мине.Общо взето китайски измислици.
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 11 месеца )
    Това е доста интересна кола-няма механично предаване от двигателя към колелата. ДВГ работи на постоянни обороти и зарежда батерията, а моторите черпят ток колкото е нужен за момента. Не че е новост, но все пак е рядкост.
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    От huawei дойде поредното разочарование. Автомобил с ДВГ от електронен гигант? Сега чакаме автомобила на xiaomi, които са лидери в бързото зареждане и технологиите на батериите. 100% съм сигурен, че техния автомобил ще е 100% електрически и ще има рекордно бързо зареждане. Всичко останало с което могат да ни изненадат ще само бонус. Щом могат да постигат 100% зареждане за 8 минути и 50% зареждане за 3 минути без активно охлаждане, си представям с водно охлаждане youtu.be/obff6ZdhisU
  • #2
    13 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    30 хиляди евро никак не е евтино за кола с ДВГ от Китай, която така или иначе не се знае какви дефекти ще даде след като и мине гаранцията.
  • #1
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Батеееее, въобще не са крали от дизайна на Макан.