fallback

Tesla привлича клиенти с парични бонуси

Тази стратегия ще бъде използвана на ключови пазари

Tesla ще заложи на нова стратегия на продажбите в световен мащаб, позволяваща на купувачите да получават допълнителни стимули чрез препоръки от съществуващи клиенти. Подобен подход се използва отдавна използвана от традиционните автомобилни производители за увеличаване на продажбите, съобщава Reuters.

Паричните отстъпки вече важат за ключови пазари като САЩ, Китай, Канада, Великобритания, Франция и Германия, съобщават регионалните уебсайтове на Tesla. Стимулът, който Tesla нарича „Refer and Earn", е еквивалент на около 500 долара за купувачите на Model 3 и Model Y в САЩ, като и три месеца безплатно използване на функцията за пълно самоуправление.

Във Великобритания купувачите, използващи препоръка от други клиенти, ще получат отстъпка от 1000 лири за Model S и Model X от 7 юли, се посочва на уебсайта на компанията. Отстъпката за Model 3 и Model Y е 500 лири.

Подобни практики за предоставяне на отстъпки на служители и на лоялни клиенти бяха често срещани при автомобилните производители, като това води до намаляване на цените на новите автомобили. Досега Tesla не беше прибягвала до тях, но конкуренцията на пазара на електромобили става все по-ожесточена и това принуждава автомобилните компании да намалят цените или да увеличат стимулите за потребителите.

„Традиционните производители ще имат сериозни проблеми с реализирането на плановете си за растеж на продажбите на електрически превозни средства. В същото време Tesla запазва доминиращата си позиция, благодарение на увеличението на производството в заводите в Тексас и Германия, предстоящото пускане на пазара на пикапа Cybertruck и изграждането на друг завод в Мексико”, коментира анализаторът Гарет Нелсън.

Още в края на миналата година Tesla агресивно намали цените, започвайки от Китай. След това компанията забави намаленията при новите поръчки, но пък увеличи отстъпки за вече произведени коли. Така автомобилният производител записа рекордни доставки през първото тримесечие.

fallback
  • #12
    До 10 ( преди 1 година )
    Объркал си сметките. Toyota през 2014 е произвела 10 милиона автомобила, а тази година са продали пак 10 милиона и за 10 години имат 0 % ръст. Сега се пита в задачата ако Тесла през 2014 година са продали 33 000 автомобила, а през 2021 са продали 1, 3 милиона с колко са им спаднали продажбите по вашата методика на смятане?
  • #11
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 9.Няма да ти отговори.Всичко което не е в полза на Тесла,нашия електрик го пропуща. Спада на продадените Тесла за първото тримесечие на 2023 г. е 31%.
  • #10
    До 8 ( преди 1 година )
    значи продали 100 миналата година това тримесечие, сега 180 коли, ето ти 80%, китайците от BYD продали 200 коли миналата година през това тримесечие сега 1200, реално имат 600% увеличение. Тойота продали 1 милион коли, сега милион и 100к коли, много зле само 10% увеличение, загубеняци, нищо че се сравняват 80 коли с 100 000 коли!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    До 8.Дай статистика за спада на Тесла за първото тримесечие на годината.За второто тримесечие има ръст,заради по ниските цени.
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    С колко спаднаха продажбите на Тесла за последното тримесечие във вашата реалност? Защото в нашата реалност продадоха 80% повече в сравнение със същото тримесечие миналата година ?
  • #7
    бг смешки ( преди 1 година )
    тези коли просто не са за българският пазар !
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Вече никой не ги купува тия. Хората пробваха, видяха че не стават за нищо и се връщат към истинските автомобили. За последната година в САЩ са продадени рекорден брой автомобили с бензинови турбо двигатели както и двигатели с голям обем с V6 и V8. Всички фирми се надпреварват и кой ще изкара по голям и по мощен джип и пикап. Това искат хората. Това се търси най много. Пикапите най много се търсят - 3 милиона продажби на година само в САЩ!
  • #5
    Гостенино ( преди 1 година )
    Пак си объркал причината и следствието. Цените на Tesla си бяха същите преди три-четири години. После заради недостатъчния производствен капацитет се натрупаха заявки за цяла година напред и за една година вдигнаха 16 пъти цените, за да ограничат търсенето и да намалят чакането, но въпреки това не успяха и продължиха с увеличенията и през следващата година, докато не ги вкараха в разумни граници за чакане от три-четири месеца. Започнаха да ВРЪЩАТ СТАРИТЕ цени чак когато вдигнаха производството.
  • #4
    Гост ( преди 1 година )
    Ти затова ли агитираш за Тесла?Чакаш да си купиш Тесла от препоръки на клиенти.Има много да чакаш.
  • #3
    Гост ( преди 1 година )
    Намалението на цените какво е?Като вървяха продажбите цените се вдигаха по няколко пъти в годината.Сега ги свалят,за да предизвикат търсене.
fallback
Последни