fallback

Новият Fiat 600е излиза с 400 км пробег и цена от около 40 000 евро

Наследникът на 500X е на платформата e-CMP2 и основно променен интериор

Fiat отново ще се бори в носещия големи печалби сегмент на кросоувърите с новия 600е – електрически наследник на 500X, който ще трябва да се бори за клиенти с Kia Niro EV и предстоящото Volvo EX30.

Италианският модел до голяма степен повтаря технически своя „брат“ Jeep Avenger, като е изграден на платформата e-CMP2 и черпи енергия от батерия с капацитет 54 кВт/ч (използваеми 51 кВт/ч). Мощността на единствения електромотор е 156 к.с., които се изпращат към предните колела. Пробегът с едно зареждане е 400 км.

Подобно на Avenger, новият 600 се предлага само във вариант с 5 врати и първоначално ще бъде достъпен единствено с електрическо задвижване. Догодина се очаква и появата на хибридна версия. Подобно на бензиновия Avenger тя също ще се предлага само на отделните пазари.

Като размери и профил новият кросоувър е подобен на 500X, чието място заема. Дизайнът му следва новия стил на Fiat с премахната емблема на предницата, като нейното място е заето от името на модела (в случая номера). Предните светлини приличат на клепачи, а за мускулестия външен вид помагат и 18-цоловите джанти.

Електромобилът е насочен към семейството, като от компанията-производител твърдят, че той ще предлага най-големия капацитет на багажника в сегмента, но не уточняват неговите размери. Fiat 600e получава същия набор от системи са безопасност като DS 3 E-Tense и Peugeot e-2008. Сред тях са голям брой сензори и функция за разпознаване на състоянието на водача. Подобно на по-малкия 500 новият модел базово ще бъде оборудване с асистент за шофиране от второ ниво.

Интериорът на 600е се различава значително от този автомобила, който замества. Той включва 10,25-инчов сензорен екран за информация и развлечения (с Apple CarPlay и Android Auto), 7,0-инчов цифров дисплей, волан с две спици, безжично зарядно устройство за телефон и достъп без ключ. В най-горното оборудване - La Prima, интериорът получава велурени стелки и табло и седалки с цвят на слонова кост, „облечени“ в синтетична кожа.

В съответствие с новия стил на италианския производител Fiat 600 няма да се предлага в сиво. Електромобилът ще бъде достъпен в 4 цвята - слънце, море, земя и небе, които „припомнят италианската красота и природни пейзажи“. Марката се надява, че този нов „цветови подход“ ще открои автомобилите й на съответните им пазари. Засега няма официално съобщения за цените на електромобила. Според Autocar на британския пазар те ще стартират от 37 000 лири, което е около 40 000 евро.

Още снимки на електрическия кросоувър - вижте в галерията:

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Фиат 500х вървеше по 13-14 хил евро, а заместникът му 40?!
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Италианците искат малки евтини коли. Тази не е.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    Ще разберем колко ще си го купуват - за първите 3 месеца на годината Тесла У има двойно повече продажби в Италия от Фиат е500 а Тесла 3 е плътно зад тях на трето място
  • #8
    Анонимен ( преди 1 година )
    И да мрънкате или не италианците ще си го купуват.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Миниатюрно екранче, твърди пластмаси, по-малка батерия, двойно по-ниска мощност, предно предаване и, ако съдим по 500Х - аналогично багажно пространство като Модел 3. Всичко това на същата цена. Ами няма как да се продава добре. Реалистичната му пазарна цена е около 30 хил. евро.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Всеки новопредставен електромобил показва защо продажбите на Тесла растат, а на другите не.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    "електрически наследник на 500X, който ще трябва да се бори за клиенти с Kia Niro EV" Киа Ниро е по-голям сегмент
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    40к Евро е много за тази пазарска чанта, че за друго не става.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Мен ме кефи, особено интериора. Ако има бензинов за 35 000 лв, ама ще е по- към 55 000, може да се замисля
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега разбираш ли защо продажбите на електромобили на повечето 100-годишни компании намаляват, въпреки че общите продажби на електромобили се увеличават в световен мащаб?
fallback
Последни