IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi изненадващо освободи шефа си

Маркус Дюйсман отстъпва мястото си на главния стратег на Volkswagen

Кадрова сензация във Volkswagen Group - шефът на Audi Маркус Дюйсман напуска поста си на 1 септември, като мястото му ще бъде заето от главният стратег на Volkswagen - Гернот Дьолнер. Това обявиха от базирания в Инголщад автомобилен производител след заседание на Надзорния съвет.


Audi - Маркус Дюйсман
Маркус Дюйсман


„Бих искал да благодаря на Маркус Дюйсман за важните му постижения в Audi през последните няколко години. Той подготви и прокара напред важни стратегически решения с далновидност. Това включва по-специално стратегията за електрификация. Audi ще може да продължи да изгражда това в бъдеще“, заяви Манфред Дьос, председател на Надзорния съвет на Audi.

Според ръководството на компанията, Гернот Дьолнер (на долната снимка) сега е точният човек, който допълнително да изостри продуктовата стратегия и позиционирането на Audi на важните пазари. Затова и в управата са убедени, че той ще продължи успешно да развива стратегията на марката.


Audi - Гернот Дьолнер
Гернот Дьолнер


Дюйсман, който дойде в Audi от BMW по настояване на бившия шеф на VW Group – Херберт Дийс, е принуден да напусне поста си заради „вътрешни противоречия“, твърди германският вестник Handelsblatt. Според информация той е влязъл в конфликт с мениджърския екип на компанията, който е загубил доверието си в него. Сред причините за освобождаването на Дюйсман е и спадът на продажбите на марката.

Неговият наследник, Дьолнер, е във Volkswagen от 1993 г. В Porsche AG той заемаше няколко ръководни позиции, включително ръководител на продуктово и концептуално развитие, както и ръководител на разработката на Panamera. От 2021 г. Дьолнер ръководи продуктовата и груповата стратегия, както и генералния секретариат на Volkswagen Group. Той се смята за близък довереник на изпълнителния директор Оливър Блюме.


0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 9 месеца )
    Не съм фен на ябълките и дори обратно, но доколкото знам те никога не са целели 100% от пазара а само скромната цел да продават най-много мобилни телефони в света. Точно както Тесла за тази година не си е поставила цел всички да карат тесли а само Тесла да стане най-продавания модел автомобили в света независимо от задвижването, а през 2030 година да продава най-много автомобили в света, а не всички да карат Тесла.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 9 месеца )
    Шеф на Ауди е рискова професия - ако отървеш в затвора за дизелгейт, те изхвърлят като мръсно коте за сбъркана стратегия за електромобили..
  • #8
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    7-ми, те и ябълките продаваха като невидели... ама до едно време и после останаха само фанатичните им фенове.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 9 месеца )
    Като си тръгнал да изброяваш Как вървят продажбите на Тесла? Какъв спад имат за последната година или последното тримесечие? Кога се очаква да спират производството и да фалират? Как падат световните продажби на електромобили? А европейските? Нали все питахте откъде Тесла ще вземе 20 милиона клиенти през 2030 година? Ето че сам си написал отговора с конкретни имена на автомобилни производители откъдето ще дойдат и вече идват!
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    5-ти, на фона че ФВ намалят/спират произвдството на електро модели, МБ спира EQC за Америка, като най-вероятно ще последват и други, не бих бил толкова убеден. Да, най верятно ще се проадават и електрички, но е много верятно хайпа по тях да е преминал. Както е случи с Айфон..
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 9 месеца )
    "А дали пък не го сменят, точно защото осъзнаха, че "елекртичвското" бъдеще на марката, което той искаше на този етап се отлага за неопределено време?" Ами никой не им е виновен. Първия audi e-tron беше представен още през 2010 година и щеше след година две да започва производството му, но се вкопчиха в бързите печалби от ДВГ и отложиха пускането му до 2020 година, когато беше вече очевидно че Тесла започва да им отмъква клиенти и електрическото бъдеще няма да бъде отложено.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Мхм ( преди 9 месеца )
    Фирма запътила се към дъното голямообемните многоцилиндрови над 6 цилиндъра двг са спрени поради екоизискванията електричките им не стават премиум с 3-4 цилиндъра не върви а в долните класове са по евтините масовки на французи италианци румънци и азиатци
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 9 месеца )
    От няколко години в Ауди се усещаше силна криза...нови модели не излизат, а старите не се продават...
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А дали пък не го сменят, точно защото осъзнаха, че "елекртичвското" бъдеще на марката, което той искаше на този етап се отлага за неопределено време? На фона на новините от ФВ и МБ от последните дни
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Спаднали продажбите - много ясно, стотиците хиляди Тесла с цена 40-50 хил. Евро не ги купуват хора решили да сменят старото "Поло", а точно клиентите които до оня ден купуваха пасат и А4 за 30-35