fallback

Volkswagen съкращава производството на електромобили заради ниски продажби

Търсенето на моделите ID.4 и ID.7 се оказва по-слабо от очакваното, признават от компанията

Volkswagen е принуден да съкрати сериозно производството на електрическите си модели ID.4 и ID.7, съобщава вестник Nordwest Zeitung, като се позова на говорител на компанията.

Според информацията, търсенето на електрически автомобили, които се сглобяват в завода в Емден (Германия) е започнало да изостава от предлагането и това е накарало ръководството на германския автомобилен производител временно да спре тяхното производство. Паузата ще продължи най-малко 2 седмици.

„Търсенето на електрически превозни средства, които се сглобяват в Емден, е почти 30% по-ниско от първоначално планираните производствени данни”, коментира говорителят на компанията Манфред Вулф, цитиран от германското издание.

Въпреки факта, че електрическите автомобили постепенно губят популярност, Volkswagen все още не възнамерява да се откаже от плановете си за пускане на нови „зелени“ автомобили. Компанията възнамерява до 2026 г. да представи на пазара 10 нови електрически превозни средства, включително субкомпактния ID.2all, базиран на опростената платформа MEB Entry. Той ще струва под 25 000 евро, което го прави един от най-достъпните в сегмента.

Освен това от 2024 г. Volkswagen ще намали драстично гамата от автомобили, продавани в Норвегия - всички модели с двигатели с вътрешно горене, включително хибридите, ще бъдат премахнати от нея. На местния пазар Volkswagen продава електрическите ID.4 и ID.4, ID.5, e-Crafter и минивана ID.Buzz, който вече е разпродаден за година напред.

fallback
  • #32
    до 17 ( преди 1 година )
    Тесла на предно НЯМА. Тесла под 300 коня НЯМА. Толкоз по въпроса с Реното. Предното не кола, а за пазарска чанта.
  • #31
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста разочароващи коли като влезеш в тях и ги покараш. Особено като разбереш и цената. А и последните години качеството.?
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    Ама как така?! Това не може да бъде! До сега ни облъчваха какви рекордни продажби имали, как не можели да смогнат да произвеждат, понеже имало огромно търсене, как чиповете не им стигали и какво ли още не, а истината се оказва много по-различна. Никой не иска да си купува трошляк от тези измамници, като изключим някои болни фенове.
  • #29
    Ванката ( преди 1 година )
    Наистина ако са изненадани ги признавам за доста слепи, *** и наивни.Сега гледам тея ID4 КОЙ? И с какъв мозък ще иска да даде 80К мимимум за нещо с пластмасов интериор приличащ на играчка... На мига щом влезеш в нов VAG те удря едно чувство за евтиния вътре. Просто всичко е направено от адски евтина пластмаса. Гледам и че са по 200 коня а тежат има няма 2 тона. Мега грозни, вътре системата е супер некадърна за използване и имайки предвид "здравината" не е никаква изненада че не се куп ...
  • #28
    Achtung ( преди 1 година )
    Китайците ще унищожат надценените *** на ВАГ.
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    Връщайте Passat-а някой се изкряска ...
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    Оказа се че баничарката е разпродадена за години напред, ръка за другите няма желаещи.
  • #25
    Мхм ( преди 1 година )
    Тоест да разбираме че да си Теслараст и фен на Син Пин е едно и също ли?
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Илонката не го мисли! Когато продажбите спрат да растат, но въпреки това са му останали достатъчно батерии, просто ще пусне нов модел за да усвои излишните батерии и ще реши проблема с продажбите. Ти май все още не осъзнаваш, че дори и дума не може да става за спад на продажбите, а за спад на 50 процентния ръст, докато при вас останалите производители става въпрос за реален спад на продажби и загуба на пазарен дял. Ако Тесла им е проблем сега, какво ли ще стане като дойдат китайците по-късно?
  • #23
    Не ви ли се струва ( преди 1 година )
    че тая предница на вагена прилича на задница на меган
fallback
Последни