fallback

Tesla най-после започна да рекламира

Банери на производителя на електромобили се появиха в най-голямата интернет-търсачка

Преди време главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обяви, че компанията му ще започне да се рекламира – нещо, което до този момент не се беше случвало. А причината беше, че Tesla и Мъск са добре познати на публиката, а търсенето на продуктите на марката е толкова високо, че нужда от реклама нямаше.

Нещата обаче се променят и в Google вече се появяват първите реклами на Tesla. В момента все още няма телевизионни изяви и специални кампании, а само няколко „анонимни“ банера на бял фон в най-голямата търсачка в света.

Появата им беше открита от потребители, които при сърфиране в мрежата попаднаха на поредица от изскачащи прозорци на тема „Tesla“. Те се появяват на компютъра им и благодарение на „програмата за прозрачност“ на Google можеха да се видят, че тези реклами са били платени директно от американската компания.

Според информациите, към момента рекламните кампании на Tesla са ограничени до САЩ и Великобритания. Не е ясно дали това е първа стъпка към мащабна комуникация или Мъск и екипът му пробват нов експеримент. Някои анализатори все още са убедени, че когато Tesla наистина започне да рекламира, ще го направи по различен начин - с телевизионни реклами и персонализирани банери. . Засега е рано да се каже какво ще се случи в бъдеще. Изявлението на Мъск от преди месец, че „може би е дошъл моментът да се отдели малко бюджет за комуникация“ подсказва настъпващата промяна, като тя най-вероятно се дължи на все по-голямата конкуренция, която Tesla среща на пазара на електромоболи. И компанията всячески се стреми да запази лидерската си позиция в областта на нулевите емисии.

fallback
  • #28
    Абе долен ( преди 1 година )
    Още малко сметки, преди да се радвате защото заради баща функционална неграмотност никога не схващате сарказма. Бързото зареждане на бензин ще ви отнеме само(сарказъм) 10 550 минути, които са 176 часа. Това са ви 22 пълни работни колкото има в календарен месец, прекарани на бензиностанцията и то само ако имате 100 литров резервоар. Но обикновено дори 70-литровия резервоар се зарежда по 50 л. защото никой не чака да му светне лампата след която може да мине над 100 км и станаха 44 дни зареждане
  • #27
    Смятам веднага ( преди 1 година )
    2110 зареждания по 100 литра с които да изминеш 1400 км както си ги сметнал, ще ти струват по 250 лв на резервоар и 5 мин. за зареждане. Ще ти отнеме само 10 550 минути забавление по бензиностанции и да зареждаш бързо, но пък е евтино и ще ти струва само 527500 лева. Но си объркал броя за зарежданията на ток. Вече съм ти сметнал че не са 5900, а 15 000 броя по 10 секунди и 6лв, което са колосалните 150 000 секунди загуба на време и е безбожно скъпо - невъобразимите 90 000 лв за 3 милиона км.
  • #26
    До долния ( преди 1 година )
    Браво направо му уби съществуването закла го
  • #25
    До 24 ( преди 1 година )
    За същите изминати км с двг ще ги направя с 2110 зареждания близо а с електричката за тия 3млн км ще ги направя след около 5900 зареждания.Като отчетем и разликите във времената за зареждяне при двете как мислиш кое е по добре?!
  • #24
    До 19 ( преди 1 година )
    Каква точно не разбра та все трябва да ви се обяснява" ако една частично изтощена батерия се презареди с 25-50%, но не до пълното си ниво, тогава дори след 15 хиляди цикъла има минимално разграждане на елементите в нея, а понякога такова изобщо не се наблюдава."Това на практика означава, че ако всеки ден минаваш по 200 километра и не зареждаш батерията над 80%, след 15 000 дни, ще имаш минимална или никаква деградация. Това са 41 години е 3 милиона километра. Твоя автомобил на колко е?
  • #23
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Пак пълни глупости. Батериите на хибридите работят при много по-лоши условия отколкото батериите на електромобилите и въпреки това имат много хиляди цикъла живот. Смешно е да говориш за 1000 цикъла живота на батерия с невероятен топлинен мениджмънт като на Тесла, която да следи и поддържа най-подходяща за условията температура - основният враг на дълговечността на батериите.
  • #22
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 18: Батериите за хибрид са с по-висока специфична мощност за сметка на по-ниската специфична енергия. Това се постига с по-тънки електроди. Съответно са по-стабилни, защото по-трудно се формират дендрити.
  • #21
    Гост ( преди 1 година )
    До 2.Да сравняваш тунингована жена с кола не е много умно.
  • #20
    Гост ( преди 1 година )
    Афрото взе да влиза в час.Първо свали цените,за да спре падащите продажби.Сега започва да рекламира.Нещо не вървят продажбите от началото на годината.
  • #19
    до 14 ( преди 1 година )
    Какво означава приемливо колко капасити имат процентен спад дай че така нищо си не каза.10-80% че това значи работен диапазон от 70% че то 70% са ти 70квтч с това пробега ти пада на 350км и това от нова ами след няколко цикъла на зареждане на колко пада на 150км сигурно с тва закъде си на бензинката при 70л резервоар имам винаги на разположение 600квтч енергия и пробег от 1200-1400км за 5 години 84к км при едно зареждане в месеца а с електриката 63к км за 5 години при три зареждания в мсеца.
fallback
Последни