fallback

Tesla най-после започна да рекламира

Банери на производителя на електромобили се появиха в най-голямата интернет-търсачка

Преди време главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обяви, че компанията му ще започне да се рекламира – нещо, което до този момент не се беше случвало. А причината беше, че Tesla и Мъск са добре познати на публиката, а търсенето на продуктите на марката е толкова високо, че нужда от реклама нямаше.

Нещата обаче се променят и в Google вече се появяват първите реклами на Tesla. В момента все още няма телевизионни изяви и специални кампании, а само няколко „анонимни“ банера на бял фон в най-голямата търсачка в света.

Появата им беше открита от потребители, които при сърфиране в мрежата попаднаха на поредица от изскачащи прозорци на тема „Tesla“. Те се появяват на компютъра им и благодарение на „програмата за прозрачност“ на Google можеха да се видят, че тези реклами са били платени директно от американската компания.

Според информациите, към момента рекламните кампании на Tesla са ограничени до САЩ и Великобритания. Не е ясно дали това е първа стъпка към мащабна комуникация или Мъск и екипът му пробват нов експеримент. Някои анализатори все още са убедени, че когато Tesla наистина започне да рекламира, ще го направи по различен начин - с телевизионни реклами и персонализирани банери. . Засега е рано да се каже какво ще се случи в бъдеще. Изявлението на Мъск от преди месец, че „може би е дошъл моментът да се отдели малко бюджет за комуникация“ подсказва настъпващата промяна, като тя най-вероятно се дължи на все по-голямата конкуренция, която Tesla среща на пазара на електромоболи. И компанията всячески се стреми да запази лидерската си позиция в областта на нулевите емисии.

fallback
  • #38
    До 35 ( преди 1 година )
    При 400 000 лв спестявания спрямо сравнително икономичен бензинов или дизелов автомобил, дали има някакво значение дали ще смениш някой друг двигател, като чисто нов двигател струва 800 долара и за труд ще платиш повече отколкото за самия двигател, а единствената възможна повреда за лагерите на вала за стотина долара? Но пък иначе правилно задаваш въпроса тази батерия с пробег 3 милиона км колко автомобила ще смени. Защото батериите ще сменят автомобилите, а не автомобилите да сменят батерии.
  • #37
    До 36 ( преди 1 година )
    Склерорза ли имате или имате проблем с функционалната грамотност и не можете да разберете? Спестявания има единствено и само при въртене на километри. Ако ще държиш автомобила в гаража, или ще го караш по 15 км на ден, няма абсолютно никакво значение какъв автомобил караш, защото амортизацията на автомобила и годишните му разходи за застраховки и данъци ще са ти по-голямата част от разходите, а не горивото. Сметките излизат единствено ако караш поне 100 км на ден и тези километри падат постоянно
  • #36
    анонимен ( преди 1 година )
    До 33.А ти защо още не си го направил,щом е толкова изгодно?
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    Може и 5 млн. км да измине,но с колко пъти сменени батерии и електромотори?
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    А ще сметнеш ли след като тази батерия е изминала 3 милиона км и дори по лошия сценарий все пак има деградация и вместо по 500 км на зареждане, изминава само 450 км но на никой не му пука, защото така или иначе я зарежда всеки ден за по 200 км, колко пъти още ще може да бъде заредена с 50% от капацитета на ден за съхранение на енергия за зареждане на новия електромобил, преди да дойде време за рециклиране с енергия съхранявана в други такива батерии,които захранват завода за рециклиране?
  • #33
    До 29 ( преди 1 година )
    Какво става? Май реши да спазваш поговорката мълчанието е злато? Излизат ли сметките? Май е по-евтино да си купиш фотоволтаици за 100 000 лв и 5 автомобила които да стоят да се зареждат на тях по един за всеки работен ден от седмицата а излишният ток да подаряваш на някой жилищен блок и пак да хартисва?
  • #32
    До 29 ( преди 1 година )
    Като не ми харесваш сметките направи ги с твоя разход и твоя интервал смяна на масло като добавиш и неговата цена към сметката? А дано, ама надали.
  • #31
    До 29 ( преди 1 година )
    Вероятно ги минаваш тези 1400 км с магистрална скорост 150 км в час? Или и ти като всички анти електрици караш с 90 км по магистралата, за да пестиш гориво и 200 км на ден вместо за 1,5 часа ги изминаваш за 2,5 часа, като всеки ден губиш един час повече за движение, но сега ти е проблем 10-те секунди време за зареждане на електромобила? Кой е този автомобил с 80 л резервоар и 5 на сто разход? 80 литрови резервоари се слагат на лакоми автомобили. Toyota има 50 литров резервоар.
  • #30
    Абе долен ( преди 1 година )
    150 000 секунди от друга страна са само 41 часа за включване и изключване на зарядната всеки ден. Това са пет 8-часови работни дни, които са напълно компенсирани от смяната на маслото на автомобила с ДВГ. Ако приемем че смяната отнема само един час загуба на време, 200 смени на масло са допълнителни 200 часа още по-големи забавления с ДВГ. Още 25 работни дни. Та кое казвате било бързото зареждане?
  • #29
    до 27 ( преди 1 година )
    Като не можеш да смяташ къде си тръгнал изминавам 1400км със 70л при 5л/100км разход.Къде ги изкара 100 литра за да ти е удобно ли брей голем си сметач изменяш цели задачи за да ти е удобно дейвъ и бабаита псевдоучен матмътик
fallback
Последни