IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои автомобили най-често не подлежат на възстановяване?

Този Топ 10 е съставен от застрахователи на един от най-големите пазари

Кои са автомобилите, които най-често не могат да бъдат възстановени след инцидент на пътя? Със сигурност това зависи от броя на колите от съответния модел, движещи се по пътищата на различните държави.


катастрофа


В случая сдружението на застрахователите в Русия изготви собствен Топ 10 на автомобилите, които най-често са „тотал щета“ след катастрофи. На първо място в него е Volkswagen Polo, следван от Mercedes-Benz GLE, а трети е Hyundai Solaris. Трябва да се уточни, че първият и третият в тази класация са модели, които се произвеждат в Русия и са за местния пазар, като Polo е във версия седан.

В първата петица място намират още Mitsubishi Outlander, Kia Sorento и Skoda Rapid, а след тях в класацията се подреждат Nissan Qashqai, Mazda CX-5 и Renault Logan. Топ 10 затваря Renault Kaptur, което също е само за руския пазар и се различава от предлагания в Европа модел Captur.

Данните на застрахователите показват, че автомобилите в този списък най-често не могат да бъдат възстановени след получаване на сериозни щети. Това не означава непременно, че тези коли са по-малко здрави от останалите, тъй като освен в катастрофа те може да са пострадали при природно бедствие или пожар.

Проучването също така показва, че някои от автомобилите са били застраховани са малки суми, което прави по-сериозен ремонт с цел възстановяване икономически неизгоден. Кола на възраст над 10 години, например, често няма смисъл да бъде ремонтирана след сериозни повреди, тъй като това ще струва повече от нейна цена.

„Всеки автомобил е различен и състоянието му зависи от много фактори, включително стил на шофиране, условия на експлоатация и редовна поддръжка. И все пак подобни данни са от голяма стойност за собствениците и за потенциалните купувачи, тъй като благодарение на тях те могат да направят по-информиран избор на автомобил и да оценят правилно застрахователния риск за превозното средство, което купуват“, посочват застрахователите.

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 3,до някъде си прав,но например Каптюр в Русия е с 4х4 ,докато в на запад такова не се предлага.Като Каптюра е качен на платформата на Дачия Дъстър,така е между другото и Рено Аркана която също е 4х4 на платформата на Х трейл.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Това, че част от колите са за руския пазар и произведени там не значи нищо по отношение възможността за въстановяване. Конструкцията на колите и сглобките са едни и същи с тези за другите пазари. Разликата е само в екстрите и асистентите за сигурност. Нищо повече.
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Джоган 157 ( преди 9 месеца )
    Със шеговит тон-един стар майстор автомонтьор така отговорил на въпроса на клиент може ли да оправи колата му:"Спокойно,бе момче-ние тук ХОРА правим,че колата ти ли да не можем"?!!
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Лятото от алуминий купе на Тесла не подлежи на възстановяване.